Hm... Jeg kan ikke lige finde nogle billeder, der yder dem retfærdighed (det er rimelig svært at tage billeder af den slags kravl
) så i får lige et par youtube-klip af nogle voksne eksemplarer af arterne i stedet (ikke mine dyr):
Idolomantis diabolica:
www.youtube.com/ watch?v=tcPKX0rMyQQ&feature=related
Gongylus gongylodes:
www.youtube.com/watch?v=C-JajSayLvQ
Det skal dog lige siges, at jeg forsøgte at tage en lille video af en Gongylus gongylodes til ære for jer lige før, hvilket endte med en video, hvor der pludselig sidder en lille Gongylus på kameralinsen
Den syntes altså ikke, den skulle sidde og være lækker, men valgte at løbe ned af min arm og op på kameraet i stedet...
Mine er stadig små (ca. 5 cm +/-), men allerede superflotte at se på!
Har 5 Gongylus og 3 Idolomantis, så der burde være gode chancer for, at få et par stykker kørt op til voksne som i videoerne 
Ang. danske navne, så har de ikke rigtig nogen officielle, da det godt kan skabe lidt forvirring om, hvilken art, der er tale om, så hobby-folk opforderer generelt til, at man bruger de videnskablige navne, så der ikke er tvivl om art og pasning.
På engelsk kaldes de dog oftest Devils Flower (Idolomantis) og Wandering Violin Mantis (Gongylus).