Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Hyler når glad
Forfatter: 
Dato:  04-12-2011 17:58

Hmm.. Er der mon nogle af jer som har samme oplevelse med jeres hund? Og som kan løfte sløret for om det er normalt hos nogle hunde? har aldrig oplevet det med de hunde vi havde derhjemme som barn...

 

Min lille hund (blanding af ruhåret gravhund, Jack Russel og Cairn terrier) har altid hylet som en lille ulv når hun er glad :)

Det er feks når hun er blevet luftet og kommer hjem/ lige har spist god mad/ yndlingsgæsterne kommer på besøg og nogle gange bare fordi - ja vel fordi hun er glad :) Hun skal gerne lige have et stykke legetøj i munden og aller helst op og stå i sofaen og så skal der hyles/tudes mens halen svinges så kraftigt at hun næsten må gå i knæ for at holde balancen, hehe

 

Nogle af jer med lignende adfærd eller andet når jeres hunde er begejstret?


Graviditetspude sælges... se min annonce under marked

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sully synger
Forfatter: 
Dato:  04-12-2011 18:43

Når vi kommer hjem fra arbejde, så står Sully klar med en sang til os, så'n rigtig "oooooooooouuuuuw", og så springer han rundt og ser glad ud

 

Det er så osse ca. det eneste tidspunkt, han giver lyd fra sig, vores store farlige vagthund


Hilsen Inge

- med den mageløse Milo, den supersmukke Sully og den overskønne O'Malley...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundehyl
Forfatter: 
Dato:  05-12-2011 21:41

Ja, vores hund hyler også af glæde når vi kommer hjem, eller hvis jeg er hjemme og min kæreste kommer i bilen og dytter på afstand. Så danser han rundt og giver små glædeshyl.

Noget andet han gør som jeg synes er lidt sjovt er at han gaber med lyd på, når han er glad, f.eks. når vi er på vej ud og gå tur eller når vi vågner om morgenen og han så kommer ind i soveværelset. Så skal der også lige gabes med lyd. Det er sådan et rigtig inderligt gab med ooouuuuaaaauuuu-lyd på. Og så går halen ellers!

 

Lene



- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-12-2011 21:47

ja vi bliver også sunget for.



Hvis du ikke kan lide at høre min mening..

så lad da for pokker være med at spørge!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine forældres gamle
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 18:19

Kokserspaniel hilste altid min mor med et særegent WOWOAUUH. Og kun hende, han vidste nok, hvem der kom med foderet/var flok leder... :-D

 

Ellers tudede han lystigt af rådhusklokker, sirener og den slags, men det var mere "ægte ulvesang", altså tuden.



Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider