Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Træning i dårligt vejr
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 13:13

Ja, et ganske let spørgsmål -

træner i, i sådan et vejr som idag? hvor der blæser, regnen siler ned og bare rigtig råkoldt.

.. Sagde LilleChelle ;)

Slettet fra nutiden, gemt i fortiden og bliver aldrig en del af fremtiden.
Du er ikke det værd.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 13:24

ja! Den ene har jeg været til træning med i morges. De andre bliver klikkertrænet indendørs om lidt. Vi træner pt. på Bart Bellons kassetræning.

Hunde er bevis på at ubetinget kærlighed KAN købes for penge.

0
0
Svar på denne tråd

Man kan altid træne
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 14:17

det handler bare om den rette påklædning ;)

men hvis vejret er helt ad pommern til og vi ikke lige kan finde nogen der kan tage os ud på en træningsplads, så træner vi indendørs...

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

jaja da
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 14:45

Hej

Jeps vi mødte friske op til hundetræning i formiddags. Rotten hun er altid frisk, og det gik også fint i dag, lige bortset fra man meget gerne vil kikke på et andet hold med små "godbider" læs hunde

Og der var mange andre der også havde trosset vejret.

Det er bare at klæde sig varm og vandtæt på

MH Janne og Rotten Kikki

TOFTEBO CONNEMARA

0
0
Svar på denne tråd

Jep...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 23:37

ET par overtræksbukser, gode vandrestøvler og en varm jakke, så kan man da sagtens både træne og gå tur i øv-vejr.

Mine hunde nyder at være ude, uanset vejret, men hvis det virkeligt stormer og står ned i lårfede stråler, kan mange ting jo osse trænes inde.

Er det træningsdag i klubben, tager jeg afsted uanset vejret. Er det "bare" træning hjemme, så planægger jeg lidt efter vejret -altså træner f.eks. andre ting i silende regn, end i høj solskin.

Mvh Michelle

www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 23:50

Tjaa alle mine hvalpeejere meldte fra til træning i dag pga vejret, men heldigvis har jeg opdraget dem til at ringe, så jeg ikke møder op til en tom træningsplads Havde ellers ikke selv tænkt over at vejret var så slemt...

0
0
Svar på denne tråd

Træning i dårligt vejr
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 23:52

Når det er dårligt vejr, vil min knapt nok ud og tisse, så jeg tvivler på vi ville få meget ud af at træne udenfor.

Han får hurtigt ordnet det han skal, og trækker i snoren resten af vejen hjem.
Der er dog én undtagelse, og det er mine forældres have - der kan han sagtens rende rundt og snuse, selvom vejret er dårligt

Sab & Feykir
Feykir er til salg!

0
0
Svar på denne tråd

Træning i dårligt vejr
Forfatter: 
Dato:  04-12-2011 19:30

Lucca skulle til begynderprøve i Dch, så vi skulle ud. Hun måtte nærmest puffes ud af døren. Hun hader regn og er en lille frossenpind på trods af hendes dækken. Hun ser nærmest helt ulykkelig ud når jeg dækker hende af eller ber hende om at sitte - Det afspejlede sig desværre også i prøven :-( Men alt i alt synes jeg nu hun klarede det godt.

Hvis vi er til holdtræning møder vi op uanset vejret men hvis vi bare er hjemme planlægger jeg det lidt efter vejret.

Knus fra Trine

Med englehestene

Tika og Freja

0
0
Svar på denne tråd

Trine...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2011 20:36

Det er lidt ærgerligt at skulle til prøve i sådan et vejr. "min" kluv holder klubkonkurrence i oktober, og sidste år faldt det osse på sådan en rigtig regnvejrsdag.

Vores "stå" var self lige op i vinden, så Gaia vendte sig lige en halv omgang så hun stod med bagdelen op i vinden.

Det var kun en C-klasse, så vi fik faktisk point (der er ikke krav om at de SKAL stå "i gåretning", men de skal self stå stille), men en del blev der dog trukket for det stunt.

Synes da ellers det var smart -hun stod jo stille, ville bare ikke have regnen lige i hovedet

Mvh Michelle

www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vejr forhold.
Forfatter: 
Dato:  05-12-2011 07:09

Til træning er jeg så heldig at vi har lånt et ridehus, her i vinterhalvåret. Så der slipper vi for at stå ude i regnen

Til dagligt træner jeg ikke så ofte, men jeg går ture. Min egen papillon tæve vil under ingen omstændigheder udenfor i regnvejr! Jeg har engang tvunget hende med, og det endte med at hun gik 2-3 meter bag mig hele turen - og det er på trods af at hun faktisk har dækken på..

Pablo der i mod ELSKER at gå tur, uanset vejret! Jeg elsker selv at gå tur i "vildt vejr". F.eks gik Pablo og jeg altid ud, når det trak op til tordenvejr i sommers. Eller hvis det trak op til mega regnvejr - uha, på med gummirøjserne og regnfrakken og afsted. Dystert vejr giver sådan en fed stemning.

I am nobody - nobody is perfect - therefore, I must be perfect!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider