Hvem ejer denne lille skønhed?
Jeg fandt denne hunkat i min have mandag aften, men naboerne fortæller, at hun har været i nabolaget i en lille uges tid. Hun hører ikke til hos nogen af naboerne.
Hun er tydeligvis vant til mennesker og andre dyr, da hun er kælen, meget kontaktsøgende og fuldstændig ligeglad med vores anden kat og naboens hunde.
Vi tog hende ind, da hun var meget meget tynd (ses ikke på billederne pga pelsen) og nærmest ikke ville vige fra min side. Hun er tjekket hos dyrlægen og har hverken øremærker eller chip, men udover at være for tynd ser hun fin og rask ud, har hverken lopper eller lignende. Hun har heller ikke sår og srammer og virker generelt ikke til at have været fritgående. Vi formoder derfor (eller håber) at der er en familie et sted, som savner hende.
Så hvis du savner denne kat eller kender nogle som savner hende, så kontakt mig gerne hurtigst muligt. Skriv gerne en PB og bed om mobil nr eller læg dit eget nr, så ringer jeg tilbage!
Vi kan desværre ikke beholde hende på sigt, så vi håber virkelig vi kan finde hendes ejere!