Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Kat fundet ved 5771 Stenstrup
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 09:50

Hvem ejer denne lille skønhed?

Billede

Billede

Jeg fandt denne hunkat i min have mandag aften, men naboerne fortæller, at hun har været i nabolaget i en lille uges tid. Hun hører ikke til hos nogen af naboerne.

Hun er tydeligvis vant til mennesker og andre dyr, da hun er kælen, meget kontaktsøgende og fuldstændig ligeglad med vores anden kat og naboens hunde.

Vi tog hende ind, da hun var meget meget tynd (ses ikke på billederne pga pelsen) og nærmest ikke ville vige fra min side. Hun er tjekket hos dyrlægen og har hverken øremærker eller chip, men udover at være for tynd ser hun fin og rask ud, har hverken lopper eller lignende. Hun har heller ikke sår og srammer og virker generelt ikke til at have været fritgående. Vi formoder derfor (eller håber) at der er en familie et sted, som savner hende.

Så hvis du savner denne kat eller kender nogle som savner hende, så kontakt mig gerne hurtigst muligt. Skriv gerne en PB og bed om mobil nr eller læg dit eget nr, så ringer jeg tilbage!

Vi kan desværre ikke beholde hende på sigt, så vi håber virkelig vi kan finde hendes ejere!

~Bequin~

0
0
Svar på denne tråd

hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 17:57

den er smuk og ser ud til at være faldet godt til

der findes intet vigtigere end at leve

at eksistere er blot at være

0
0
Svar på denne tråd

Smuk mis
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 19:52

Ja hun er køn og også meget dejlig. Og man må sige at hun i den grad er faldet til

Dette er dog ikke kun af det gode, da vores egen kat vist mest tænker dette om vores gæst:

Hun savner vist at have os for sig selv det bette pus

~Bequin~

0
0
Svar på denne tråd

Prøver igen
Forfatter: 
Dato:  06-12-2011 15:05

Jeg prøver altså lige at rykke dette op... Nu er der gået 14 dage, og vi har ikke fået én eneste henvendelse på smuksakken, desværre

Dette er til trods for, at hun er fremlyst både her, på facebook, i nærområdet og på dyrernes beskyttelse.

Det værste er, at vi ikke kan beholde hende på sigt. Sådan en skøn kat må da også have en familie, som savner hende!

Så hvis du ved noget, selv det mindste, så send mig endelig en privat besked!

~Bequin~

0
0
Svar på denne tråd

Har du sat
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 22:13

sedler op hos de nærmeste købmænd/butikker/supermarkeder? Evt. hængt et par stykker rundt i parkerne eller i lygtepælene? :-) Det er jo ikke alle der tjekker nettet.

Ellers må i jo aflevere katten på et internat så den kan få et nyt hjem :-)

Mvh Renée H

Mit tøjskab er ved eksplodere, kig lige ind:

(Tryk på mit navn for at se flere ting)
0
0
Svar på denne tråd

Fremlysning
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 16:54

Ja, hun er fremlyst i de to små byer, som ligger tættest på hvor jeg bor. Parker og lygtepæle er desværre ikke lige en mulighed, da jeg bor temmelig langt ude på landet

~Bequin~

0
0
Svar på denne tråd

har I prøvet
Forfatter: 
Dato:  10-12-2011 23:56

kattens værn? - og andre dyreinternater i området??

Nogle gange er de vandret temmelig langt. Mine forældre fandt sidste år en hunkat der viste sig at have været væk i næsten 1 år - den var stukket af fra dem der skulle passe dem - og var så gået i den gale retning af hjemad så den var temmelig langt hjemmefra da de fandt den....

Den var så heldigvis øremærket - og derfor lykkedes det at finde retmæssig ejer igen - :)

Sorte søger part :)

Spalding dressur sadel sælges

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

kat....
Forfatter: 
Dato:  11-12-2011 00:11

ville det være ok, hvis jeg linker til denne tråd på min fb??

Har selv skovkat, og kender folk der har(dog ikke så mange men man kan jo være heldig), men hvor hun ligner en af mine, men hun ligger heldigvis på mine fødder lige nu

Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánjalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)

RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd

Fremlysning
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 11:41

Tak for gode råd til videre fremlysning, disse vil vi helt sikkert gøre brug af. Det ville være SÅ dejligt, hvis vi kunne finde hendes familie!

Mikki du må selvfølgelig meget gerne linke på facebook, jo bredere vi kan nå ud jo bedre!

~Bequin~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider