hej..
Jeg skal lige ud med min frustration over det her der er sket..
Idag da jeg går og malker bliver jeg ringet op af haderslev politi, og ham manden spørger om jeg ejer en hund der hedder Molly.. Jeg siger, at ja den har jeg ejet, men min x ville beholde den da jeg fyttet derfra.. JEg spørger om hvad der er sket, og den er fundet i 3 plastikposer og er blevet skudt.. Politimanden spørger ind til x-en, og nu har jeg haft fat i x-en, og det viser sig at han har leveret hunden tilbage til gamle ejer som ville få den aflivet på et internat, men den har hun så fået skudt hos en jæger!!! Jeg er så rasende over man kan gøre sådan noget, og lige nu lever jeg lidt i frygt for at miste retten til at hav dyr, selvom jeg ikke har noget med det at gøre
MEn har aldrig prøvet noget lignende 
Men min x siger at han nok skal sørge for at jeg ikke mister den, men har det bare så p*sse skidt over det, og har haft hovedpine siden jeg snakkede med politimanden samt jeg har svært ved at koncentrere mig om ikke at græde...
Politimanden regner ikke med at jeg hørte mere fra dem, men han ville ikke garanter det..
Jeg stod sm ejer af hunden, da x-en ikke havde fået den omregisteret, men han har meldt den død med både min og hans underskrift på den der ejererklæring fra dansk hunderegister...
Håber det er til at læse, men har det bare så skidt over det