Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Stålhal
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 16:43

Da vi går i byggetanker, er det jo nærliggende at høre herinde, om erfaringer med hal-byggeri.

Markedet er jo stort, hvem skal vælges og nok især, hvem skal vælges fra. Jeg kunne godt tænke mig lidt erfaringer omkring producenter af haller.

Tanken er at bygge et maskinhus / løsdrift på 2 - 300 m2. Det skal ikke bruges som ridehus, så bunden skal være støbt. Det kan vi selvfølgelig "selv" gøre, med hjælp fra fagmand, men af og til, er det jo billigere at købe det hele et sted.

Har I erfaringer, anbefalinger og lignende, så øs endelig ud af dem. Jeg kan bruge det hele.

Venlig hilsen

Zanne (den gamle)
der stadig savner Bæ9

Foldbumser
0
0
Svar på denne tråd

dansk halbyggeri
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 09:33

ville jeg vælge eller Bundgaard byg.

Vi er så lidt selvbyggere idet vores hals kal mures op, så vi støber selv fundament (eller rettere det gør en murer) og så rejese spærrene af den fabrik der levere dem, hvorefter murer kan mure væggene op og tømren kan lægge tag/isolere under taget, sætte brandhæmmende loft op etc. Vores hal erogså på 300m2

vi har bare haft svært ved at lave totalentrepise på byggeriet når det ikke er en stålhal

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider