Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Ridebanehegn
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 09:11

Hej allesammen,

Hvilken slags hegn har I om jeres ridebane? Hvad har det kostet i indkøbspris (altså excl. montering), hvilke materialer er det i osv. (og endelig: Er det en 20x40 eller 20x60 m).

Jeg er personligt ude efter et træhegn med to rækker brædder til en 20x6 m bane, gerne top funktionelt og top æstetisk med minimum vedligeholdelse og selvfølgelig til næsten ingen penge . Så jeg er næsten godt klar over, jeg må gå på kompromis på i hvert fald et af punkterne, men alle erfaringer modtages med kyshånd!

Hej fra Mia

0
0
Svar på denne tråd

texas hegn
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 11:52

jeg er til texashegn dvs 2 ø8 der løber igennem en ø14.

pris 130 kr + moms pr m...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

hjemmelavet
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 21:09

Vi har selv sat hegn op omkring min bane 20x40. Vi har brugt runde pæle ø10, med 2,5 M afstand og så sat 3 rækker brædder på ca 60, 90 og 120 i højden og så har vi malet det med brun tjære, det holder sig pænere end hvid længere... Pris ca 6000 incl moms,excl montering og tjære!

MVh Britta

0
0
Svar på denne tråd

vi har brugt
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 10:35

et kasseret trawl-reb med blykerne som jeg fik gratis på arbejde og hængt det op på toppen af nogle pæle 8 x 150 der stikker en meter op over jorden

Venlig hilsen kristian
Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator
medlem af
AHNA og FNK
stifter og formand: klageklubben

JHN'S farligste bruger

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider