Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Gratis sand - kan jeg bruge det?
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 18:07

Jeg har udset mig et hjørne af folden som kan bruges til ridebane/træningsområde. Der er rimelig plant men fuld af brændenælder, som jeg dog er ved at få has på.

Min kæreste har mulighed for at få al det gratis sand vi kan aftage, det er sand fra udgravning af et "hul" til en ny svømmehal.

Kan jeg nøjes med at få planet arealet, smide sand på (og hvor tykt et lag) og så evt. toppe op med flis?

Banen skal som sådan ikke bruges til egentlig dressur mv, men mere et indhegnet sted, hvor jeg kan træne minimulerne lidt fra jorden og skridte lidt på min 4-års.

KH Pia

BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK

Monty Roberts DUALLY-grime, str. Medium (sort?), KØBES. Skriv PB.

0
0
Svar på denne tråd

sand...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 01:06

tja... sand ved jeg ikke noget om, men ville da mene det er oki, hvis du ikke skal ride der meget..

kan se du søger en dually grime i sort, jeg har en helt ny til at ligge, du kan skrive et bud til min under privat beskede.

0
0
Svar på denne tråd

Sand...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 08:56
Sand kan du sagtens bruge, du skal dog huske at lægge et toplag af f.eks sold eller et andet materiale som kan "fjedre". Jeg tror du kan lægge et sandlag på 7-8 cm og et toplag på 5 cm og så løbende huske at vedligeholde dit underlag, for en nyanlagt bund "sætter" sig meget indtil den er redet til.

Medlem af "SMUG-KIGGER KLUBBEN"
0
0
Svar på denne tråd

Fabian8684
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 23:53
Nu spørger jeg måske lige lidt dumt - men hvad er sold? Og har du eller andre nogle forslag til fjedrende toplag?

KH Pia

Underviser/staldhjælp søges til rideskole på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

IKKE mere end
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 13:02
3-4 cm sand, du får seneskader af en dyb sandbund. Og så gerne 3-5 cm vedflis uden bark på toppen. Ikke sold udendørs- det formulder for hurtigt.

Eva

Sorø:Opstaldning tilbydes. Ridehus, bane, mange og gode folde, tæt ved skov og sø. Vi har bygget flere bokse og der er nu 3-4 pladser ledige.
0
0
Svar på denne tråd

Opskriften
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 14:35
må så blive som Eva foreskriver det... Tusind tak til alle.

KH Pia

Underviser/staldhjælp søges til rideskole på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider