Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

bund til gammel ridebane
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 16:51

hej håber der er nogle der har et par gode råd til mig

jeg har købt et dejligt landsted sammen med min kæreste.

Der er anglagt en ridebane her, ca for 10-12 år siden, helt proffecionel med dræn osv, de har siden hen fået grus på 1 gang og derefter er det groet til med græs.

jeg har brugt den som vinterfold så græsset er mere eller mindre væk nu.

den er en lidt ujævn men eller er den fin tør og man kan da også se gruset nogle stedet. Men den er alt for hård og ujævn at ride på

Nu vi jeg gerne have lavet ridebanen brug bare igen men er lidt itvivl om hvordan jeg gør det på den billigeste måde.

Jeg vil høre om der er nogle der har nogle gode råd og tips til hvordan jeg får en god ridebane igen

Og evt. også nogle priser på hvor meget i har givet for grus ect.

håber at høre fra jer

mvh Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-04-2007 09:33
jeg fik lavet ridebane i sommers.. jeg valgte stedet den skulle være. fik fat i en bekendt. [ en som har en slags maskinstation, kommer også med halm og hø til mig] han kom med maskinen og planede stykket ud for mig.. og lagde 20 cm sand på. ingen dræn. ingen grus.. bare oven på jordet. sandet havde været igennem en sorterer en gang. så der er lidt småsten/muslingeskaller i det. den var lidt tung de første 2 mdr, men den falder hurligt til. for hele herligheden plus løn. 2500 kr. han sagde at det sand jeg havde fået.[ med både småsten og skaller] er rigtig godt og billigt.. mange ridebaner har det gule sand,, og det bliver ved med at være tung. træls når det har regnet meget.. men jeg er meget godt tilfreds med det som jeg har fået.. han har selv heste og ridebane mm så han ved hvad han snakker om.

mvh linda.. ps,,

islænderhingst tilbyder bedækning. 5 gænger. rød med stor blis.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider