Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

grus fra sukkerfabrik til ridebane?
Forfatter: 
Dato:  13-02-2007 22:07

jeg har fået tilbudt grus fra sukkerfabrikken til min nye ridebane, som ridelag.. er det okay i størrelse på kornene??

mener jeg har læst en tråd engang at flere fik grus fra sukkerfabrikker..

0
0
Svar på denne tråd

Har aldrig hørt om det
Forfatter: 
Dato:  13-02-2007 22:21

Er der nogen der måske har et billede af dette grus?

DRESSURHOPPE KØBES
Jo mørkere jo bedre, 3-5 år, ca. 165-170 cm. super temperament, hjertet på rette sted.
Godt gående og med mere mellem ørerne end blot en pandelok.
0
0
Svar på denne tråd

grus..
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 20:53

jannie.. så tog min kæreste en spand fuld med hjem så jeg kunne se det.. det ser meget fint ud, dog er der et par enkelte mindre sten i (meget små)..som ikke skulle være noget af betydning.. det lugter bare

(dette grus koster to - tre gange mindre end normalt vasket grus)

0
0
Svar på denne tråd

Mht lugten
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 13:17

mon ikke regnvandet klarer det ;-)

Kan du ikke tage et billede og lægge herind?

DRESSURHOPPE KØBES
Jo mørkere jo bedre, 3-5 år, ca. 165-170 cm. super temperament, hjertet på rette sted.
Godt gående og med mere mellem ørerne end blot en pandelok.
0
0
Svar på denne tråd

jannie
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 15:40
jo det vil jeg da tro jeg spredte det ud over jorden. så det er ikke til at se, desværre

0
0
Svar på denne tråd

svar om grus
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 18:50
jeg har haft dette på min ridebane det var ok... men din bane skal ligge et sted hvor der er læ .. da det er meget let!! en dag hvor der var meget blæst blæste alt mit ned til naboen.. der var intet grus tilbage...

heste er nogle dejlige dyr som giver en masse glæde men også en masse spekulationer og en flad pengepung..
0
0
Svar på denne tråd

vi har det
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 22:23

Vi har bassingrus ( fra sukkerfabrikken) på i hallen og på udebanen! I hallen skal der vandes med jævne mellemrum da det støver. På udebanen har vi her i vinter set at gruset suger vandet meget hurtigt væk så vi har kunnet bruge den meget, og der er ikke dræn under men kun lerjord. Hvordan det bliver til sommer ved vi ikke, men for os var det en billig her og nu løsning.

Hilsen Ann

Transport af heste tilbydes i lastbil, maks 5 heste.

Hestebokse udlejes, skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

ridebane
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 23:53
tak for svar. banen kommer til at ligge meget i læ, da den ligger omkrandset af grantræer ( midt i en lille granskov) på alle sider. jeg har også lerjord. og planen var at skrabe det øverste lag jord af og lægge gruset. og det lyder som en god billig løsning

0
0
Svar på denne tråd

grus..
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 21:45

min veninde har fået slagger fra sukkerfabrikken, det minder om grus og er fantastisk drænende MEN man skal være opmærksom på at grunden fremover vil betragtes/registreres som forurenet.

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider