Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

skaller på fyn!!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 16:41

Hejsa.

Håber nogen kan hjælpe.

Jeg har en 20*40 ridebane med grus, men er så træt af at den fryser her om vinteren!

Har trailer, og køre også til ridehus og træner, men bor på landet hvor vejene ikke bliver saltet, så når banen er frossen er vejene glatte!

Har ikke lyst til at sætte hverken mig eller min hests helbred på spil, så derfor kører jeg ikke med traileren når det er meget glat.

Men trænes det skal den jo, så derfor har jeg overvejet at ligge skaller på min ridebane.

Men er jeg så sikker på jeg kan ride på den selvom det fryser?

Og hvor kan man købe skaller på fyn?

Hvad er prisen ca? Har læst et sted at der skal ca 10-15 cm på.

Håber nogen kan hjælpe, da det er træls med en ridebane man ikke kan ride på

Mvh Ghita

0
0
Svar på denne tråd

vist kun i jylland
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 17:25

Ikke for at være negativ,men jeg mener kun at man kan købe muslingeskaller fra Jylland hos Fredsø vognmandsforetning.

De koster ca 2-2500 kr pr træk ( forvogn + hænger) plus moms plus kørsel.

Og de skal bestilles ca et år i forvejen.

Rigtigt nok så skal du have en start på 15 cm knuste skaller plus 3-5 cm fin grus for at lave en god bane.

Hvis du har lyst så er du velkommen til at komme og se og prøve vores bane i horsens.

Vores bane kan klare ned til ca 5 gr frost,hvis vandet er harvet væk og den lige er lørnet.

Men har det frosset i 14 dag i træk er den hård,men aldrig glat.

Men inden du anlægger banen så skal den ligge højt i terrænet ellers fungerer det ikke,da banen skal kunne have dræningsmuligheder for at være optimal.

Mvh Graven

Smuk Velgående Welsh cob sec D tilbyder bedækning !

Billeder kan sendes og et besøg er velkommen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider