Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Pris ide´- indehegning folde
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 13:59

Hej Hnére,

Er der nogen der har en ide´om hvad det koster at indhegne 4 tønder land - det skal ikke være med fint træhegn - nærmere bare træstolper (og der er 6 hjørnestolper) med tråd imellem.

Er der en god leverandør i kan anbefale ?

Vi har ikke selv tiden til at sætte stoplerne men kan måske godt finde tiden til at sætte tråd på.

På forhånd tak.

MetteH

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 16:27

Jeg har handlet ved Land og Fritid (SAF), hvor jeg fik et rigtig godt tilbud på PODA hegn.

Jeg fik 200 meter hegn til 2100 kr. Det er ca. 32 pæle, og så fik jeg 4 cm bredt bånd med også. Det er dog ikke PODA.

Pælene er der 20 års garanti på, uanset om de står i mose eller alm. mark.

Når jeg skal have hegn til ridebanen, handler jeg ved Land og Fritid igen.. :-)

Mette Timmermann Kock

Elbækgaard

Dansk Varmblod er det bedste :-)

Venter føl april 2007! - Som kommer til salg

0
0
Svar på denne tråd

MetteH..
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 07:08

som du ved er jeg i samme marked og har lige browset det for at finde bedst+billigst.

sender dig lige en PB

Mine nye folde, skal lige som de gl. laves a ø8 mellempæle + hestereb på W isolatorer og ø14 hjørnepæle.

Jeg natager du har købt gård siden du laver dette indlæg. Fortæl fortæl.. hvor i landet endte i op?

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Billigste/bedste løsning?
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 09:08

Jeg melder mig lige ind i klubben her. Har købt en gård i Sommersted, og skal også have hegnet 4 tdr. land ind.

Jeg kunne nu godt tænke mig en rigtig flot hvidmalet "Dallas" fold. Jeg har overvejede runde stolper all over. Først nogle ordentlig tykke bjælker man evt. kunne hænge sadlen over. Men nok billigere og nemmere, samt billigere med nogle knap så tykke stolper. Jeg regner med selv at skulle sætte det op.

Der hvor jeg købte mit juletræ, havde de en indhegning i store, brede og laaange planker. De var hvide, og ret nymalede tror jeg. Plankerne var ret flade og med naturlige sving, og ikke som et kedeligt lige brædt. Føj for dælen hvor så det bare godt ud.

Min gamle chef havde 30 heste incl. hingste, men intet strøm i noget af hegnet på nogen af foldene. Er det stadig normalt/lovligt ikke at bruge strøm, og er det forsvarligt?

Ville ønske man bare kunne sige:

Du gir' materialer til indhegningen, og jeg sposorere jorden. Passer din hest, evt. med ridning. Jeg får altså indhegnet min jord, og du får gratis græsning, halm, vand, pleje og husly til din hest.

Tænk hvis det bare ville være så nemt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider