Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Plast riste på vinterfolde?
Forfatter: 
Dato:  04-10-2006 17:26

Vi overvejer at købe hit-plastikriste og lægge dem ved indgangen til løsdriften og andre steder hvor der bliver ret mudret.

Har du erfaring med dem, eller kender du et alternativt produkt der er billigere?

0
0
Svar på denne tråd

plast riste.
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 19:38
nu kender jeg ikke noget til prisen på hit plastriste, men jeg ved min søster og hendes kæreste sælger nogen, kan bare ikke huske prisen lige nu og her. De fungerer bare super godt, de har dem liggende ved ingangen til vinter folden og der var overhovedet ikke pløret i vinters, før de kom i skulle man nærmest iføres Waders for at hente sin hest i folden.
0
0
Svar på denne tråd

Pris ??
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 19:46

Hej

Det lyder godt - du må meget gerne forhøre dig om prisen.

Mvh

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Plastikriste
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 23:06

Hej Stine, jeg vil også gerne høre mere om de riste.

Kræver de lige så meget forarbejde som Hit-ristene?

0
0
Svar på denne tråd

prisen...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 00:26
skal nok lige få en pris til jer. Må indrømme jeg ikke er så meget inde i hvad forarbejde man skal gøre. Men også det kan jeg forhøre mig om, jeg vender lige tilbage når jeg har pris og svar på det andet.
0
0
Svar på denne tråd

så har jeg..
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 20:24
ja så fik en pris på gitterstene, de koster ca. 45 kr stk inkl moms. Med hensýn til hvordan de skal lægges, så graver man ca en 10 cm af der hvor de skal lægge og derefter læger man gitterstenene på og efterfølgende fyldes de med stabilgrus.
0
0
Svar på denne tråd

Super godt
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 20:54

Ved du hvor store ristene er (bredde x længde) og hvor man henvender sig hvis man vil købe???

Mvh

Lene

0
0
Svar på denne tråd

størrelse.
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 15:05
ja nu bliver jeg jo helt i tvivl om størrelsen, men mener de er 60x40x10 cm. og det kan købe dem hos min søsters firma. jeg kan give dig et tlf nummer over besked centeret.
0
0
Svar på denne tråd

spalter..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:29

uden for min løsdrift er der lagt spalter fra et gammelt ko hus og det virker bare super godt, vil tro man kan finde nogle billige eller gratis i diverse aviser.

Venlig hilsen Camilla p

super sød schæfer/labrador han født 20/6-2006 søger et nyt hjem, han er den sidste i kuldet.

irishcob hingsteføl efter wild irish jo-jo og O`Sullivan sælges.

er ensfarvet

0
0
Svar på denne tråd

hvad er
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 14:40

spalter???

folden er som en mose... arghhh

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider