Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Gl. oliefyr skal væk - hvordan???
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 17:36

Og hvorhen? Det er jo ikke liiige sådan at man kyler et 500 kg oliefyr på genbrugeren ...

Vh Katie

0
0
Svar på denne tråd

0000000
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 19:50

Vi smed vores ud til vejen på en sække vogn og ringede til en der henter metal skrot.

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg har været med til
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 21:05

at flytte en stor passat halmkedel ud af et lille fyrrum ved at save et hul i den lecavæg der adskilte fyrrummet fra værkstedet og så kappe rørene med skærebrænderen, og så spænde ferguson 135 foran, og så ellers vest på, ud af værkstedet med kedlen på slæb.. en skrothandler kommer genre uden beregning og henter kedlen på betingelse af at han kan køre lige til den med lastbilen

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd

jernpriserne
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 08:23

er rigtig gode for tiden... så med lidt snilde kan i altså få penge for det... på en trailer og til HJ Hansen.. de har en kran til at læsse af..

ellers ud til vejen og ring til en skrothandler.. de henter gerne.. hvis de vil ha penge så bare påmind dem om de gode jernpriser for tiden..

det er op til jer om hvor meget arbejde i gider lægge i det for nogle småører..

jernprisen er vist omkring de 800kr/t pt.. +/- jeg har ikke fulgt op på det i denne måned..

Skimmel 4 års tilredet allround hoppe på 164cm i stg sælges

0
0
Svar på denne tråd

gode priser
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 08:45

Ja der er gode priser på skrot, især metaller. Jern priser er nogenlunde. Men stadig I tænke på hvor langt man kommer for 500 kg jern til ca 60 øre kg. Lastbilen er jo ikke gratis, og ej heller charføren. Vi har selv en skrothandel, og skal vi køre længere væk, eller ikke kan tage det med på vejen koster vi ca 500 kr i time, og det tror jeg både HJ Hansen, Stena og hvem der ellers er også gør, med mindre det er en af de små "krejler" som køre rundt. Jeg ville helt klar foreslå at du smide tanken på en trailer, og selv aflevere den ved skrot handleren og får penge for det, eller slæben den ud til vejen så den er nem at nappe med, og regne med en regning, eller samle noget mere gammel skrammel sammen.

Husk på at få en seddel så du kan dokumentere overfor myndighederne at den er afleveret.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider