Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Hvad bruger du ??
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 15:53

Til at gøre stalden pæn og hvid igen ??

Jeg har førhen brugt kalk, men synes ikke det bliver ordentlig hvidt, det skal have mange gange, og så er det ikke så holdbart.

Sidste år prøvede jeg skalcem pulver til at røre op i vand. Det fungerer simpelthen bare så godt..

Hvordan gør du ?

0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger cempexo
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 18:49

det syne sjeg selv bliver bedst.

du kan se vores hvide stald på min præs.

IMC.
RYTTER SØGES TIL EMDEGÅRDS SHILA.
0
0
Svar på denne tråd

Oz os...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 22:21

Vi højtryksspuler og maler vores stald hvert år. Til at male væggene bruger vi også Cempexo. Til tremmerne bruger vi automaling.

Der er ikke noget bedre end at tage en nyrenoveret stald i brug. Jeg er altid så glad, at jeg vasker stalden af hver 14. dag indtil frosten bliver, så jeg ikke kan vride en våd klud.

Maria

Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd

Cempexo...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 11:57

Jeg kan også varmt anbefale Cempexo ...Cempexoen har desuden også den fordel at den så at sige "cementerer" væggene - men på en måde så væggene stadig kan ånde.

Cempexo er dog NOGET dyrere end alm. stampet kalk - men er til gengæld heller ikke beregnet til brug hvert år - har man brugt Cempexo fra start, vil man kunne nøjes med plet-maling de næste år frem.

Men vælger man alm. kalk, så er der nu stadig håb...ved at blande kalken med mindre vand end anbefalet, kan man nu sagtens få en flot hvid farve på væggen.

.

(NB : Hvis man først har brugt Cempexo, og næste år måske kun klat-maler med alm. kalk, så skal man være opmærksom på at der kan forekomme STORE farve-forskelle, så det bedste er at holde sig til én ting.)

.

Med venlig hilsen Skovvang

........................

Helårsopstaldning / Træning / Rekonvalescens

Skovvang, 8370 Hadsten

* beliggende mellem Århus og Randers *

Info + foto´s : www.123hjemmeside.dk/skovvang

0
0
Svar på denne tråd

vi bruger
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 21:29

kalk.. det blir fint hvidt og så findes der stort set intet bedre desinfiktionsmiddel

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider