Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Bund til udendørsbane
Forfatter: 
Dato:  06-02-2014 20:24

jeg vil gerne lave en 60 x 60 udendørs ridebane, der ligger en bane i forvejen som jeg syntes er for blød at ride i, den består af en form for sand. Den ligger højt og er derfor altid tør så jeg tror ikke jeg behøver dræne den.

Jeg regner med at vil bruge omkring 200.000k kr på banen. Har en fiber bund i min ridehal, men jeg syntes bare den kræver alt for meget vand. Har ikke tænkt at lave vandingsanlæg udendørs. Det må derfor ikke være en bane der hurtigt støver.

Banen skal også kun bruges om sommeren da jeg har ridehal.

Er der nogen der har erfaring med noget ?

Den skal primært bruges til springning og der vil blive redet ca 5 heste pr dag på banen.

0
0
Svar på denne tråd

Bund til ridebane
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 09:32

Prøv at se http://www.tte.as de har den bedste bærelagserstatning til ridebaner og jordfolde.

0
0
Svar på denne tråd

Meget dyrt
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 19:31

Det ser rigtig fint ud, men jeg tror det kommer til at koste MEGET mere end 200.000 kr at lave en 60 x 60 ridebane på den måde. Det bliver nærmere 500.000 kr hvis det kan gøre det.....

0
0
Svar på denne tråd

Ridebanebund
Forfatter: 
Dato:  17-02-2014 08:23

Hej Pricilla, jeg mener at selve plastriste koster omkring 200,000,- kr + det "naturlige" materiale ral og grus, du skal tænke på at dr jo ikke skal graves ud til ridebanen, kun afrette overfladen.

0
0
Svar på denne tråd

ridebane
Forfatter: 
Dato:  23-02-2014 13:18

Hej.

0,6 grus og flis. Den blanding har jeg udendørs og den støver ikke og er ridebar det meste af året. fantastisk om sommeren.

BetinA

0
0
Svar på denne tråd

fieogbayli
Forfatter: 
Dato:  25-02-2014 23:17

Til fieogbayli - Hvad mener du med "0,6 grus og flis"? Er det en færdig blanding man kan købe, eller hvad menes hermed?

Mail (7) - Hvor kan man priserne henne? Hvad vil en 20 x 60 ridebane koste?

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2014 19:54

ASGround?? http://asground.dk Det ser virkeligt lækkert ud

Hilsen Rikke

Ridehal til rådighed 20x40 med en god sandbund (6752)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider