Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

forsikring...?
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 20:57

ville bare høre om i har jeres heste forsikret med ind under jeres ejendom (dyrehold), skal man det? Mine heste har jo deres egen forsikring, men jeg synes bare vores forsikringsmand nævnte da vi flyttede ind at man kunne/skullle? have forsikret dyr/heste med under ejendommen hvis man tog dem hjem, er ikke sikker. Jeg kan selvfølgelig ringe og spørge, men ville lige høre hvordan i andre forholder jer til dette. Vores landbrug er ikke nedlagt.

0
0
Svar på denne tråd

De Smukke
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 20:58
Er under indbo.

Illum

Ikke et flokdyr i for små sko, men en ener i stiletter ;-D

0
0
Svar på denne tråd

men skal
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 21:08
de være det ? Jeg tænker bare lidt at når jeg nu har forsikret dem godt ved en hesteforsikring, så er det spild at forsikre dem igen, og hvis uheldet er ude får jeg så begge steder fra? Så kunne det jo da være en pointe :)
0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 21:11
mine er livsforsikret ved hesteforsikringen, derudover har vi tegnet en forsikring der dækker hvis de fx. render i gennem hegnet og skader andre, deres ting eller jord...

Ved du hvor jeg kan købe en koboltblå forår/sommerjakke, figursyet?

-så vær sød at sende en besked til mig...

0
0
Svar på denne tråd

ansvar ??
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 01:09

Din forsikring dækker ikke hvis hegnet er i orden, så er det ikke dit ansvar. jeg har lige haft diskusionen med forsikringen i dag, løber vores heste løbsk, uden vi selv har forskrækket dem ja så dækker forsikringen ikke de skader de laver på andres ting. og det er vel og mærke en ansvars forsikring ved hestevognskørsel.

Det skal altså være din egen fejl hvis der sker et uheld.

MVH Ulla

0
0
Svar på denne tråd

Vi har en ...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 08:28

... "landbrugsforsikring" hvor der er x antal dyr med i (jeg mener det er 4) heste eller køer. Det er vist som en ansvars-forsikring, så vidt jeg kunne forstå...

Derudover er hypperne forsikret i Alm. Brand livs - og sygeforsikret. Til hvis de skal have dyrlæge hjælp i de dyre timer...

MVH Sussie :-D

Wrap sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider