Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Barriere til ridehus
Forfatter: 
Dato:  16-08-2013 21:59

Vi skal formentlig til at købe ejendom nær Løkken, hvor der er eksisterende relativt nyt 20x40 ridehus. Det er dog ikke helt færdigt.

Kan nogen hjælpe med navne på pålidelige firmaer, som kan lave en god ridehusbarriere til fornuftig pris?

Er der nogen der har en idé om hvad en sådan barriere koster at få lavet?

Er der nogen der kender priser og leverandører af ridehusspejle?

Tak

0
0
Svar på denne tråd

barriere
Forfatter: 
Dato:  18-08-2013 18:58

Har faktisk lige fået priser på barriere fra tømrer.

Her i midtjylland koster det ca. 70.000 kr. plus moms. For en helt almindelig barriere i 160 cm over fundament. Det er UDEN fundament som vi selv skal lave.

Det er med en stor port i gavl og 1 lille dør midtpå.

Lidt pebret, men har hentet 3 tilbud og de ligger i det leje alle tre.

Spejle kan leveres af bl.a. Neergaard, Rationel Stald og Safety System.

0
0
Svar på denne tråd

Det er dyrt...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2013 09:54

Vi har selv lavet barriere i vores hal på 20*40.

Med træ, fundament og skelet, vil jeg tro den har kostet os omkring 30.000 kr. måske lidt mere.

Det er ikke svært at lave en flot barrierer selv, så hvis i har mod på det, er der mange penge at spare der.

Kan desværre ikke være behjælpelig med et firma som laver det. men mun en alm. tømre ikke kan lave det lige så flot og billigere end de "rigtige" firmaer ?

0
0
Svar på denne tråd

Bygge selv
Forfatter: 
Dato:  22-08-2013 08:51

Jeg overvejer at lave den selv. Jeg vil dog meget gerne se billeder og/eller tegninger af skelettet, som andre har lavet. Der er intet at finde på nettet. :-)

0
0
Svar på denne tråd

bilkeder
Forfatter: 
Dato:  22-08-2013 09:27
Der er billeder i vores tråd
1
0
Svar på denne tråd

hjemmelavet
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 23:11

Vores barriere er hjemmelavet. Vi svejsede nogle beslag på spærrene og monterede derfter lægter fra spær til spær. Desuden skruede vi lægter på barrieresoklen lavet af fundablokke. Til slut skruede vi selve barrieren på de vandrette lægter(planker placeret lodret).

Er der lavet sokkel i dit ridehus?

Vores barriere var meget billig. Vi brugte genbrugsplanker. Gulvbrædder fra gamle huse, som vi fik gratis. Lægterne kostede 1500 kr., Skruer ca. 2000 kr. Beslagende til spærrene lavede min svigerfar, som er smed. Alt i alt kostede den under 4000 kr. til et 20x40 ridehus.

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider