Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Terrænarmering
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 10:37

Jeg har købt sådan nogle gummiriste til at lægge ved leddet, for at undgå for dybt mudder til vinter.

Men hvordan gør jeg. Jeg har læst, ved et firma, at man bare lægger det oven på mudderet.

Jeg vil gerne anlægge det nu, mens det er sommer, og der er jo ikke noget videre mudder på denne årstid.

Kan jeg bare lægge dem på jorden, og så synker de ned, når jorden bliver mere våd, og hestene tramper på dem, eller skal jeg grave af?

Jeg vil gerne have jord med græs i hullerne i risten, så forestiller mig ikke, der skal køres fx. sand i ristene.

Nogen der har prøvet at anlægge sådan nogle riste, og hvordan gjorde I?

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

ecoraster
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 15:14

Vi har armeringsmåtter, og har faktisk lige lagt de sidste i år. Dem vi lagde sidste år, og fyldte sand i, er der faktisk kommet fint græs op af, selvom vi ikke har sået nyt efter vi lagde dem. De er næsten usynlige, hvilket nok også skyldes at hestene trækker jord med op på overfladen. Vi lagde dem direkte på jorden, efter at vi havde rettet det lidt af - hensyn til det kosmetiske udtryk - og efterfylder så med vasket grus.

De virker helt efter hensigten, så selvom det ligger lavt, er der aldrig mudder, glat eller ujævnt. Det er muligt jeg får mig taget sammen til at ta´et foto af dem vi lagde sidste år, og dem vi lige har lagt

Hoppeføl efter De niro,Dancier,Sir Donnerhall 1 eller Quaterback på afprøvet hoppelinie købes

0
0
Svar på denne tråd

Ikke gravet
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 15:51

Vil det sige, at I har lagt dem oven på jorden, eller er de sænket lidt ned. Jeg tror de riste jeg har købt er omkring 4 cm tykke, så det rager jo lidt op over jorden.

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

armering
Forfatter: 
Dato:  24-06-2013 12:40

De ligger ovenpå jorden, kanten er så trukket lidt op i siderne så det ser ud som samme niveau. Måske synker de lidt i jorden efter et års regn hvor de sætter sig. Jeg prøver lige at gå ud og tage et par fotos

Hoppeføl efter De niro,Dancier,Dante weltino, Belissimo M eller Quaterback på afprøvet hoppelinie købes

0
0
Svar på denne tråd

Gad godt...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2013 23:04

Må man høre lidt om leverandører og priser, gerne i en PB hvis man ikke må skrive om det herinde :)

Guldhår

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

Lavfruktan WRAP sælges og leveres

0
0
Svar på denne tråd

Følger med..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2013 19:50

Det er jeg da også lidt interesseret i at høre om - så enten her, eller pb - billederne lyder også spændende:o)

Examineret Hestemassør tilbyder behandlinger på Vestsjælland

Skriv eller ring 3120 0323 (4200/4270)

www.facebook.com/Equipagemassage

0
0
Svar på denne tråd

mine måtter
Forfatter: 
Dato:  30-06-2013 23:44

Billede

Måtter lagt direkte ovenpå afrettet jord

Billede

Måtter lagt i år, der er vasket grus i

Billede

Her blev der lagt måtter sidste år, det skal siges at græsset har sået sig selv.

Hoppeføl efter De niro,Dancier,Dante weltino, Belissimo M eller Quaterback på afprøvet hoppelinie købes

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2013 11:16

Super smart - flot resultat

Gitte

NEDSAT - juni 2013 - TJEK LINKET :)

Super beliggende hesteejendom sælges 8860

www.robinhus.dk/ejendom/ default.asp?boligid=60022

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider