Er et fantastisk hegn, men samtidig er det også lige så hamrende irreterende at arbejde med 
Vi har også elastik led, og strømmen under jorden, på de folde som Poda har lavet, da ejendommen blev overtaget.
Sidste år lavede vi så en sommerfold mere, og jeg fik gået igang selv, og selvom jeg var meget forsigtig, så viklede det sig bare sammen, og min kloge kæreste fortalte mig jo stolpe og stolpe ned, om alle de fejl jeg havde lavet.
Da han så går igang med den næste rulle, er jeg lige kørt i byen for at handle, da mine forældre kom fra Sjælland, og da jeg kom tilbage en lille time senere, gæt hvem der stod med en rulle vikled godt sammen, samt hvem der ikke kunne lade vær med at håne bare lidt 
Det var et sidespring
Men da vi, eller min kæreste lavede den nye fold i sommers, der lykkes det for ham, at lave enderne ala det Poda har, men det kræver en vis snilde og en del kræfter, jeg vil ikke kunne det, og det er bare stift at arbejde med, også om sommeren når det er varmt
Jeg vil også gerne prøve at tage billeder, af både det Poda har lavet, og det vi selv har lavet, hvis det har interesse ??
Annette