Ja, selv strømgiveren kan godt gå i stykker, men I kan med Jeres måler, måle om der kommer det ind og ud der skal.
Nu ved jeg ikke hvilke model I har, men der sider ligesom en ind og udgang, og der kan man sætte jordspydet fra måleren på den ene, og måle-delen på den anden, og så se om den slå med det den skal.
Jeg havde samme problem i sommers, og jeg har Hippolux hegn der er tre år gammelt, og jeg kunne ikke hitte ud af hvorfor, for den engang slog den ca 4000 og andre gange næsten ikke noget.
Så slog jeg alt under hegnet og lige lidt hjalp det.
Men så så jeg, at der var gået hul i isoleringen fra det kabel fra strømgiveren til hegnet, faktisk helt oppe hvor den var sat på hegnet, og da jeg tog fat i det, uden strøms selvfølgelig, var tråden indenunder helt rusten og knak med det samme. Derfor har der ind i mellem været forbindelse og andre gange ikke. Jeg tror personligt en fugl eller sådan, har hakket hul i det, ellers ved jeg ikke lige.
Men jeg fik taget det stykke af, sat det på hegnet igen, og så slog den med det det skulle. Så jeg ville gå systematisk frem, hvis jeg var Jer, så skal I nok finde problemet. Det kan også være jordspyder der driller, men det er normalt kun hvis det har været meget tørt i perioder, og det kan man jo ikke ligefrem sige vi har haft denne sommer
Annette