Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Muslingeskaller
Forfatter: 
Dato:  21-05-2011 20:12

Vi har endelig fået anlagt vores ridebane på muslingeskaller, og den er simpelthen bare så flot.

Skallerne blev leveret hele, men det tog ca. 1,5 time at knuse dem med en almindelig personbil.

Jeg har dog et spørgsmål til alle jer, der har mere erfaring med skaller end os:

Hvornår holder det op med at lugte sådan af fisk? Det lugter jo frygteligt!!!

Jeg ville være meget glad for jeres svar.

Billede

0
0
Svar på denne tråd

lugten
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 10:23

jeg ved ikke hvornår stanken forsinder, jeg vil tro 1-2 uger i tørt vejr.

Jeg skal snart overtage driften af en ejendom med muslinge bane, og der trænger til at kommee et frisk læs på, så jeg er glad for det ikker tager længere tid at knuse skallerne

Men hvem leverede dine skaller og hvad gav du for dem, og hvor bor du?, da det er transporten der er det dyreste...

0
0
Svar på denne tråd

Muslingebane
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 11:40

Det tog ca. 2-3 uger så holdt min bane op med at lugte Så tålmodighed...

Bjørnhøj. Jeg gav 10.000 kr + moms for et træk skaller. Brugte to træk til en 23X45 bane. De kom fra en vognmand jeg har glemt navnet på. Noget med frelsø??? tror jeg nok

- LIVING IS....
Knowing which bridges to burn and which to cross...
0
0
Svar på denne tråd

En uge her :o)
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 11:55

Hej

Det tog max en uge her men de var heller ikke ny optagede så de var nok godt dampede af, da jeg fik dem.

Skal lige høre ad hvor meget har du lagt på???

Og hvad har du under???

Min er stadig ikke færdig da jeg skal have noget mere på end beregnet så er spændt på at høre hvordan din er.

Mvh. Annika

0
0
Svar på denne tråd

det må være
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 14:12

Fredsø du mener, dem har jeg set på nettet.

Jeg spekulerer bare på om der ikke findes noget tættere på Fyn end Mors.

men ellers er der jo ikke andet at gøre end at bide i det sure æble og betale prisen.

Forresten hvordan er leveringstiden på denne tid af året?

0
0
Svar på denne tråd

Fredsø
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 14:26

Det er ikke længe siden jeg fik et brev fra fredsø hvor der stod at de pt kunne leverer med samme. Men ellers skriv en mail eller ring de er super søde at snakke med. Tror desværre ikke der ligger noget tætterer på fyn, prøv evt. at søge på tidligerer tråde der ved jeg folk har undersøgt det.

0
0
Svar på denne tråd

ok tak...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 07:46

svar.

Jeg prøver at kontakte dem.

0
0
Svar på denne tråd

Fyn og omegn
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 09:42

I sin tid søgte jeg også forhandler på Fyn, men dem der kunne levere fik dem alle fra Fredsø og så lagde de jo bare oven i prisen for at tjene på dem...

- LIVING IS....
Knowing which bridges to burn and which to cross...
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 22:47

Jeg har fået mine skaller fra Fredsø Logistik(www.fredsoelogistik.dk),

Jeg har kun fået 1 læs indtil videre, og det ligger i ca. 3 cm på min 20x60 bane. Under dem ligger ca. 40 cm stabilgrus. Idet vores bane ligger ned til vandet er der jo en kæmpe hældning, så der skulle meget til at rette den op. Hvad jeg har kunne læse mig til her på heste-nettet skal der ca. 8 cm på, men jeg regner med at jeg kan klare mig med et læs mere til efteråret.

Der er ca. 2 ugers leveringstid lige pt. Men chaufføren der kom med dem sagde at de snart stoppede med at fiske for i år, idet der ikke må komme alger i vandet, så bliver mennesker syge af at spise muslingerne.

jeg bor på Lolland, så der var rigtig meget transport til mig. Tilgengæld er den bare mega lækker at ride på.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  25-05-2011 09:42

Sikke en flot udsigt at ride til

Ca hvor på Lolland bor du?

Maria

Hvis din hest er død,- så stå af!

Elektriker fra Nakskov-området, som vil bytte arbejde med fx rendegraver, traktor eller bobcat-lignende ting alle med fører, søges.

0
0
Svar på denne tråd

Kragenæs
Forfatter: 
Dato:  25-05-2011 19:38

Tak skal du have.

Jeg bor i Kragenæs, Torrig L.

0
0
Svar på denne tråd

Lige et spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  26-05-2011 16:27

Wow en udsigt!

Må jeg spørge hvad du betalte ialt for dit læs inkl. levering?

Med venlig hilsen

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider