Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Nyomlagt fold med ukrudt
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 19:54

Trods diverse forebyggende tiltag som sprøjtning og gødning, så er der desværre masser af ukrudt på vores folde som blev omlagt sidste forår. Der har ikke været heste på foldene før nu, vi har udelukkende brugt det nye græs med islæt af byg til wrap. Jeg fjerner bjerge af især hyrdetaske, som hestene ikke kan fordrage, og der er endvidere en del gråbynke og vild stedmoder. Der er tidligere sprøjtet med Harmony men mon ikke det har været det forkerte produkt?? Anbefal mig gerne et andet og evt. også en type gødning. Det fik gylle først på foråret.

Skal vi passe din hest/store pony??? Vi søger rolig og omgængelig lille hest/stor pony(evt. pensionshest?). Må ikke fejle noget.Skal bruges til hyggeridning:-)Gode folde året rundt. Send en PB..

0
0
Svar på denne tråd

nej nej
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 22:23

Der blev sprøjtet med Tomahawk og ikke med Harmony, og det var altså ikke virksomt mod den ukrudtsplante der sætter omkring 60.000 frø pr. år

Skal vi passe din hest/store pony??? Vi søger rolig og omgængelig lille hest/stor pony(evt. pensionshest?). Må ikke fejle noget.Skal bruges til hyggeridning:-)Gode folde året rundt. Send en PB..

0
0
Svar på denne tråd

ukrudt
Forfatter: 
Dato:  30-04-2011 10:42

jeg står selv med samme problem, mit ukrudt er dog ikke det samme som dit

jeg blev anbefalet starane xl.

prøv at søge det så kan du se om det også tager "dit" ukrudt(mener jeg det gør) det er godkendt til brug i græs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider