Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

støvet ridehusbund
Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 14:10

Vores dejlige ridehusbund støver nu, hvor der ikke har været vandet et stykke tid grundet frosten.

Er der nogle gode råd mht at mindske støvet på denne årstid?

Det går vel ikke an at begynde at vande????

0
0
Svar på denne tråd

produkt der sælges
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 09:31

Nordic et eller andet sælger et flyende produkt der binder støv, så det kan i sagtens bruge uden banen fryser, hvis man skal tro deres reklamer.

Karina

Wrap sælges frit valg mellem 1+2 slet.

pris 350 dkk afhentet Ringsted/Køge

0
0
Svar på denne tråd

Træflis
Forfatter: 
Dato:  31-12-2010 08:33

Nu ved jeg jo ikke, hvad jeres bund består af, men i vores hal har vi blandet træflis i bunden. Det suger jo en masse vand og holder rigtig godt på det. Så selvom vi heller ikke har vandet i et godt stykke tid, støver hallen faktisk ikke nu.

Hilsen Inge

- med de to smukke muler Milo og Gazella - og den skønne Leonbergerhvalp, Sully!

0
0
Svar på denne tråd

Innordic
Forfatter: 
Dato:  10-01-2011 21:58

Hej Paloma.

Karina har ret. Jeg arbejder for firmaet Innordic, og det er rigtigt at vi har noget vi kalder Green Track som er en væske vi blander i jeres bund så den ikke støver mere, og i skal heller ej vande mere.

Se hvores hjemmeside Innordic.eu. Jeg har det i min egen bund, højgård hestehospital og fyns rideklub har også det i og er meget tilfredse. Alle os med Green Track spare en masse penge på vand og har altid en super bund der ikke støver og ikke fryser.

Hvis i vil vide mere så ring endelig, vi sender også gerne en mand forbi og viser produktet.

Mvh.

Stefan Jepsen

Tlf.29336690

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider