Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

vis mig jeres gøre det selv bokse/læskur
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 21:29

hej jeg skal til i gang med at lave nogle få bokse indenfor, og skal lave 2 udebokse eller løsdrift. ved ikke helt om det skal laves af træ eller fondamen blokker, så hvis i kunne vis nogle billeder af jeres bokse og hvad det har koste og lave dem. så jeg får nogle ide til hvordan mine skal se ud. det er til stor hest.

lene simonsen

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidej.....
Forfatter: 
Dato:  29-10-2010 15:23

Mine tre bokse i træ er lavet i et lille maskinhus :

De er lavet af reglar og plader - og jeg har haft dem i tre år nu uden at der er gnavet i dem, eller sparket hul e.l. bekumringer man kan have mht til træbokse.

De kostede tilsammen ca. 8000 kr.

Boksene er lavet, så vi kan fjerne dem helt fra maskinhuset igen, så reglarene er kun skruet fast i gulvet - ikke støbt fast.

Min løsdrift er lavet i et tidligere hønsehus, hvor gavlen blev skiftet, døråbning væsentlig større, samt hævet hanebjælker i løsdriftsområdet:

Skulle jeg lave udendørsbokse så ville jeg nok lave dem i fundablokke/støbte af en elelr anden slags.

Løsdrift kan laves på mange måder - og man kan købe mange smarte løsninger for en 15-20.000 kr.

MVh charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider