Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Opdeling af lade til løsdrift ??
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 23:19

Jeg har fået den skønne mulighed at kunne have hesten hjemme . Da der ikke er megen tid tilbage inden de kolde nætter for alvor sætter ind , har vi besluttet os for at bruge et gammelt maskinhus til opstaldning denne vinter (planen er at det på et senere tidspunkt skal nedrives og der skal bygges stald i en også tilh. gammel kostald - der er desværre bare lige en del arbejdes der skal ligges i inden den er anvendelig som hestestald) .

Det er en bygning på cirka 20 x 20 m , og vi havde snakket om at dele den op på midten , så mine to heste kunne benytte dette som løsdrift . Eftersom dette ikke er en varig opstaldning , ville vi helst gøre det så billigt som muligt . Vi har snakket om legablokke men også om det kunne lade sig gøre bare at sætte en snor op som deling ? Hvad siger i ?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-10-2010 10:21

dejligt at få hestene hjem :)

Er der støbt gulv i bygningen?

Hvis der er løs bund ville jeg ikke være bange for at sætte en en tråd over med stødhegn.

specielt med så meget plads til 2 heste, så behøver man ikke være bange for at nogle bliver presset op mod tråden :)

Janne

0
0
Svar på denne tråd

løsdrift
Forfatter: 
Dato:  18-10-2010 11:17

Vi har også delt den ene ende op i en stald/ladebygning.

Har lavet det af træmaterialer, og det fungerer rigtig godt.

Stalden er lavet for 2½ siden, og ser stort set stadig ny ud :-)

Indgangen:

Flere billeder er på min hjemmeside..

Mvh Camilla.

**************** www.kaabers.dk *************

Barock'er samt vejledninger i trickstræning.

( forskellige tricks er beskrevet på hjemmesiden )

Barockhest & Barockpinto :-)

0
0
Svar på denne tråd

hurtig løsning
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 20:49

en hurtig løsning er at skrue europapaller, og det skal være europapaller sammen på højkant med fladen ind mog hestene. Sæt dem sammen med et brædt i top og bund, og en skrå stiver et par steder alt efter hvor stort et spænd du har, og en solid forankring i væggen, så har du alle tiders løsning mens du finder ud af hvordan det skal laves så det bliver helt rigtigt

Hilsen Kristian

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider