Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Hvilke sten på staldgangen?
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 11:48

Vi har besluttet at have sten på staldgangen, men er i tvivl om hvilke vi skal bruge. Indtil videre er herregårdssten det som vi hælder til - desuden har vi hørt om SF sten, som andre har brugt med gode resultater.

Hvad har I og hvordan er holdbarheden? Gerne et billed.

For os er det vigtigt at det kan holde til mange heste som går på staldgangen dagligt, gerne mere skridsikkert end alm. betongulv - dog vil vi undgå f.eks. gummi, da jeg tvivler på det er stærkt nok i længden.

Mvh Juliette

Bedækning tilbydes ved champion palominohingsten Shulay Gold Fever

Sommergræs tilbydes Vestsjælland, 500kr/hest

Mor til verdens dejligeste lille prins fra 28-07-09 og en ny melder sin ankomst 02-02-11

0
0
Svar på denne tråd

herregårdssten
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 16:56

Vi har herregårdssten på vores staldgang og er MEGET glad for ddet. Vi har meget trafik af heste samt minilæsser, ATV'er traktor mm. og der er ingen problemer med holdbarheden.

De er også skridsikre, vi har ALDRIK haft en hest der er gledet på gulvet, om den har været mudret, våd eller andet.

Ud over der er super funktionelt og sikkert, synes jeg også det er MEGET pænere end alm. betongulv. Vu har valgt at lave bord langs siderne, dette er super flot.

Stemmer helt klart for herregårdssten

For billede se evt præsentation

Hilsen Karina

Ny hjemmeside: http://stald-birch.dk/

Prima wrap og hø sælges

Trakehnerafkom og cockerhvalpe tilsalg, se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

sten...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2010 08:04

Vi skal have murstens gulv, det skulle gerne blive lidt "ru" sådan at hestene ikke skrider på det. Jeg kan først vise billeder om en måneds tid, det er nemlig ikke lagt endnu.

Med venlig hilsen Anne

Hingsteføl søges til selskab til mit eget. Stor boks, dejlig fold og kvalitetsfoder tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Vi har beton
Forfatter: 
Dato:  03-10-2010 17:37

Da vi støbte gulvet i stalden fik vi flydebeton og gulvet har aldrig været glat.

Har heller ikke problemer i vandspiltovet.

Jannie

Grafiker | Sydvillegaard
Øgårdens Sammie

Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx

Venter 2 føl i 2011 efter
Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA

BH Zack/Wanderer/Matcho AA

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider