Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Depositum ved opstaldning
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 22:55

Hej

Jeg har en ekstra boks i min stald, som jeg gerne vil leje ud, derfor vil jeg gerne høre andres mening/erfaring med depositum ved opstaldning både fra lejere og udlejere.

Jeg har nu haft mine heste stående hjemme nogle år, men har fra tidligere altid været vant til at skulle betale depositum (typisk 1 mdrs. leje) de steder hvor jeg før har lejet boks. Der har nu været nogle stykker og se på den ledige boks, og nogle nævner, at de da aldrig har været vant til at skulle betale depositum. Gør man ikke det mere ? Skal lige nævnes, at jeg bor tæt på Odense.

Jeg takker på forhånd dem, der vil give deres mening til kende.

malene

0
0
Svar på denne tråd

det er desværre..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 07:05

blevet meget almindeligt, at opstaldnings stederne, er nød til at kræve depositum. Desværre er ikke alle heste folk lige ærlige, så ofte flytter folk deres heste uden at betale for den sidste måned.

IMC

VÅRBYG HALM SÆLGES NY HØST CA AUGUST

WRAP SÆLGES 300-350 KG.

afhentet pris 350 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Det er en god idé
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 09:17

at kræve depositum. Der er for mange sager hvor hestens ejer ikke liiige husker at det blev d. 1. i måneden - og at der så skal betales for at have krikken stående.

Hvis ikke du tager depositum må du også løbe ricikoen at hesten flyttes uden at du ser pengene...

(JEg siger ikke at alle er sådan - heldigvis langt fra!)

Hilsen Helle.

Dejligt hus i Slagelse sælges.

Har du for meget frugt i din have??? Jeg kommer gerne og plukker det du ikke skal bruge. Skriv PB.

LP- plader sælges.

0
0
Svar på denne tråd

altid depositum..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 09:27

De steder jeg har stået/står og desuden også hørt om, skal man altid betale 1. måneds staldleje som depositum... nogle gange mere.

Risikoen ved ikke at kræve det er for stor i mine øjne.. man har jo hørt visse historier ;)

/Lene

0
0
Svar på denne tråd

vi har depositum,
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 10:55

I stalden, hvor Grå står indførte vi depositum for noget tid siden og det fungere godt.

Før smuttede folk bare fra stalden uden at betale, rydde op efter sig osv. Nu følger opstalderne reglerne og rejser fra stalden i ro.

Når jeg tager opstaldere ind i vores nye stald bliver det også med depositum.

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 11:41

her betales også 1 mdr. depositum-Beløbet tilbage betales ved afrejse/afregning.Efter jeg har måtte sande at

" Af skade bliver man klog, men sjældent rig".

MVh Lisbet

OPSTALDNING TILBYDES- SE PRÆSENTATION

Part søges til fantastisk hoppe- se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

123456789+
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 11:51

Også depositum her.

MVH Pernille

*Skovbakkens Avalon*

! R.I.P Dear Tana C *Miss You* !

Ledige bokse i Viby J. (Århus) -

Se Præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Ingen depositum her
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 11:05

men staldlejen betales forud.

http://dphorses.dk

RM Caiser. Nykåret DSP hingst

e. FS Champion De Luxe/Antario N

Ponyer tages i ridning og kommision

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 16:14

Jeg skulle heller ikke give et depositum til mataro's nye opstaldningssted, men tilgengæld bliver lejen betalt forud for hver måned :-) Dog syntes jeg det lyder klogt at kræve det, også i det tilfælde at hesten/ejeren laver tankeløse skader på stald og fold, men ikke vil betale erstatning....

A/G's Mataro OX

0
0
Svar på denne tråd

depositum
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 22:10

Vi tager både depositum og forudbetalt leje, altså dobbelt betaling for første måned og ingen betaling for sidste. Dertil kommer én måneds gensidig opsigelse.

Sagde Louise, mor, militaryrytter - og noget med medier

En rigtig hest er en rød vallak

Opstaldning, professionel undervisning og gode faciliteter tilbydes:

www.123hjemmeside.dk/stald-ability

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider