Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

luksus løsdrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2010 09:39

Hejsa, vi har en lille løsdrift der måske får mere jord til efteråret, :) og talen går nu på at vi skal indrette den med sjove ting og sager for hestene, så som store træstammer, bakker og... ja vi er meget åbne overfor gode idéer.

Mht. de store træstammer, er der så nogen der ved hvor vi kan få fat i sådan nogle? + jord, måske affaldsjord fra haver og lign.

løsdriften er pt. ca. 1600 kvm. og vi får omkring 4000 kvm. ekstra taget fra græsfold.

Håber på at høre om gode idéer og forslag fra jer!

Mvh. Sophie.

Equestrian art is the sublimation of the technique by the love.

"Nuño Oliveira"

0
0
Svar på denne tråd

Træstammer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 13:17

Prøv at høre dem der sælger brænde. Jeg har selv fået mine stammer derfra. Du kan evt se annoncer i lokalaviserne.

Held og lykke med projektet

Lille stueopdræt af Cavalier King Charles

www.Cavalierhytten.dk

Og med Rigtig Hundemad

www.nordrup.rigtighundemad.dk

0
0
Svar på denne tråd

lidt inspiration
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 19:44

Hej synes det lyder som en super ide. Tænker altid på dyrene i zoo og hvor meget man gør for at de har underholdning og vores egne dyr går på kedelige plane firkantede folde.

1) kløpind. Kontakt nogen som har sådan en fejemaskine evt. kommunen og få så den næste der er slidt ned. Den skulle passe på en rundstok med en diameter på 4 centimeter og vupti i har alletiders kløpind.

2) sandkasse alm. byggesand (det gule) grav en firkant 10 cm dyb og 2,5 gange 2,5 meter. til at rulle sig i.

det er nogen ideer jeg har fået inde på poda hegn hvor nogle kloge hoveder har sat sig for at finde ud af hvorfor heste gik igennem hegnet. men held og lykke med at finde flere ideer.

knus heidi

0
0
Svar på denne tråd

løsdrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 00:33

andre ideer:
- en bakke, eller flere

- et område med sten/grus så der er veldrænet og tørt og godt til at stimulere hove

- en lille lund med (gran?)træer til læ/skygge

- et større sandkasseareal hvor flere heste kan ligge ad gangen, og som også kan bruges som hestetissetoilet (sand er nok ikke helt så godt som højt græs men splasker ikke som bar jord/ultrakort græs og så er det nemt at fjerne klatter i)

-Nanna

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 11:14

Bor du i Nordjylland, så vil jeg gerne give dig træstammer og jord. Men du skal selv hente det.

Så er der sommer igen

www.trendsales.dk/ main.asp?site=sort_gal...h=;u=36641

Motordrevet pælebor sælges, se profilen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider