Hej Allesammen
Jeg står og har brug for opstaldning til en 1'er pony (new forrest/araber) til efteråret - nok til september eller oktober engang. Jeg syntes dog det er en jungle uden lige at finde noget, og jeg kan slet ikke gennemskue det lige nu, så derfor spørger jeg nu jer herinde om råd og hjælp (det er også første gang jeg skriver herinde, selv om jeg har fulgt med længe
)
Mine ønsker til stedet:
- Fuldpas (i boks), med fodring, udmugning, og udlukning på fold (Der må meget gerne være foder og hø med i prisen, men ikke et krav).
- Så kort afstand fra Århus C som muligt og det skal gerne være nogenlunde let at komme til og fra med bus uden at skulle køre i flere timer

- Der skal være ridehus (hvis ikke på stedet, så meget tæt på).
- Der skal være mulighed for undervisning (gerne holdundervisning) på stedet eller så tæt på at jeg kan skridte derover på få minutter.
Heudover ønsker jeg egentligt bare at finde et dejligt sted med god atmosfære, hvor som jeg trygt kan have mit lille pus opstaldet - skulle stedet ske at ligge i dejlige naturskønne omgivelser, med mulighed for ture, så er det absolut kun et plus, men ikke et krav.
Jeg regner med/håber på, at kunne finde noget til ca. 2000/2500 kr. om måneden, men lige nu er jeg mest interesseret i en masse bud på gode steder, så prisen er som sådan underordnet 
Håber i kan hjælpe mig herinde
Mvh Christina