Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Hegn om bane på fold
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 18:35

Nogen der har et forslag til et sikkert og billigt hegn omkring en bane, der ligger inde på folden? Den traditionelle løsning er vel et træhegn, men mon ikke hestene æder det, når de går på folden omkring banen? Jeg har dog ikke problemer med, at de æder hegnspælene, som jeg ser andre steder. Men mon ikke et vandret stykke træ er mere indbydende at sætte tænderne i? Men måske det er til at leve med, hvis jeg vælger noget, der ikke er trykimprægneret? Det er vel mere sikkert end at sætte reb el. lign op?

0
0
Svar på denne tråd

Du kan
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 11:34

jo evt. sætte et plastikhegn op, jeg ved at poda har et super flot et.

Du skal ikke sætte ikke præg. træ op, det holder ikke lang tid max. 1-1½ år. Det bliver ihvertfald hurtigt dyrt.

Mvh. Lotte.

Bedækning ved Svalebo´s Felix og

Sepstrups Casanova.

Svalebos Felix til salg

Se nærmere på

hjemmesiden

stald topaze

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 18:05

Vores bane ligger også på "marken", vi har sat alm træhegnspæle op, med elreb i, det fungere ubeklageligt :-)

Sommergræs tilbydes (opstaldning) 6800 området, se link: www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=376069

Pony vogn sælges + sele, se link:
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=32&i=3935&t=3935

0
0
Svar på denne tråd

Reb el tape
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 19:34

Efter at have set på priser, ender det nok med elreb el tape. Synes ikke lige, jeg har 15000-50000 til hegn.....

Fåes der cuttere el hvad de hedder til tapen som til rebet, så det skæres over, hvis hestene får benene i det?

Plastikhegnet fra Poda som Lotte foreslår, synes jeg bestemt ikke er billigt , men dog noget pænere end det fra travdiscount, som jeg så i Herning. Men koster så også 2-3 gange så meget. Men måske jeg kan være heldig at finde nogle billige lægter et sted.

0
0
Svar på denne tråd

bumbummelum
Forfatter: 
Dato:  30-03-2010 23:30

Vi fik nogle gamle telefon pæle gratis. Og så lavede vi en annonce på gul&gratis ang. brædder. Der var vi så på Fyn og hente gratis brædder. De er sat fast på klodser mellem pælene, så de ikke irritere ved ridning. Og på udvendig side har vi sat en tynd hegnstråd (snorhegn) Dette virker perfekt for os. Vi har så sat en ekstra snor(reb) forneden, da vi bruger banen til at lufte føllerne de første par dage.

TILBYDER TRANSPORT

jylland og fyn i lastbil

0
0
Svar på denne tråd

telefonpæle
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 16:33

Jeg kan også skaffe telefonpæle. En nabo har nogle liggende. Er dog ikke sikker på, der er nok. Men de er jo heller ikke sunde, hvis hestene skulle give sig til at gnave i dem.

0
0
Svar på denne tråd

hegn til ridebane
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 14:53

Vi har platic hegnet fra travdiscount, det er super flot når det bliver sat op, men præsenterer sig ikke godt på standen i Herning. Vi skal på vores ridebane have det bare med 2 rafter, hvor folden her har 3.

Billede

0
0
Svar på denne tråd

hegn fra travdiscount
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 15:02

Billede

Karina Stenå

www.peakbreeding.com

0
0
Svar på denne tråd

Pris på plasthegn
Forfatter: 
Dato:  05-04-2010 09:57

Kigger lige med, da jeg skal lave ridebane så snart tilladelsen er i hus. Hvad er prisen på plasthegnet fra travdiscount?

0
0
Svar på denne tråd

Priser på plasthegn
Forfatter: 
Dato:  05-04-2010 10:21

Her er priserne på plathegnet fra travdiscount. Vores hegn er 5 år gammelt og det er dejligt der ikke er veligeholdelse ved hegnet. Fordelen ved dette er frem for Poda er at der i vores hegn er en stødtråd rundt om hegnet, hvilket gør hestene ikke hviler sig op af hegnet.

www.travdiscount.dk/images/ Hestehegn%202010.pdf

Karina Stenå

www.peakbreeding.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider