Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Priser for opstaldning
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 19:25

Hej med jer

Jeg har seriøst brug for assistance, for hvor meget som er ret og rimeligt,at tage for at have heste/ponyer opstaldet.

Vores faciliteter er son følger:

Ridebane 20*40

mini ridehus 16*30

Vi har alt iberegnet:

Halm

Wrap (op til 10 kg)

Sort havre (op til 1,5 kg)

Div vitaminer, minaraler samt hvidløg

Udmugning.

Kom med jeres forslag. Det er jo faktisk sådan, at folk kun skal komme og ride deres heste/ponyer, resten klarer vi.

KONGESKOV

0
0
Svar på denne tråd

udgifter
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 19:30

Regn først og fremmest jeres udgifter ud, se på naboerne, se på faciliteter kontra dem i området og find en pris der passer jer. Læg prisen efter om I vil tjene på det eller om I ønsker at det kun lige løber rundt og I ikke tjener på at lukke ud/ind etc.

Håber det gav en rettesnor.

mvh. Julie

Avl af oldenborg

www.stutterilacour.dk

Marstall og Equifirst i Nordsjælland

TRM produkter, Myoplast (muskelopbyggende), olie hoofmaker etc.

SÆLGES:

DOA/DV
Bokse udlejes v Hillerød/Helsinge - SPRITNYT RIDEHUS

0
0
Svar på denne tråd

økonomi
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 13:21

Hej alt efter hvad de andre pensioner tager i området, lyder det i mine ører omkring de. 2000 kr. pr. hest.

Hvis der også er skov i nærheden er det jo et plus. Og overvej om i vil stå til rådighed for ejerne ved smed og dyrlæge udover akut, det jo en selvfølge.

0
0
Svar på denne tråd

hvor i landet??
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 18:07

der er flere faktorer der spiller ind for at give pris:

hvor i landet post nr mæssigt befinder vi os?

Du beskriver ikke stalden: boksenes str, nye/gl osv

foldtid/foldene str

off transport en mulighed til stedet?

Osv

Karina

Springkursus med Daniel Cassøe d 20+21 Marts

Afholdes hos Hedehusgårdens Rideklub post nr 2640

www.heste-nettet.dk/forum/9/215730/ 215730/

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 18:50

Vi bor tæt ved vand, skov og rideklub i skridt afstand. Vi har en stald af ældre dato, men med højt til loftet og nye bokse, der opfylder alle krav.

Vi står for ud/indlukning alle ugens 7 dage, og vi tilstræber at de er så meget ude så muligt, vi har store folde med læ hele vejen rundt.

Vi har ydermere nyt sadelrum, der er opvarmet.

Muligheder for at man kan have sin trailer holdende, på nyanlagt p-plads.

Offentligt transport lige til døren.

KONGESKOV

0
0
Svar på denne tråd

du glemte
Forfatter: 
Dato:  03-02-2010 06:46

at oplyse hvor i landet vi befinder os

Nord sjælland? Nord jylland??

men gør da som en anden har foreslået. læg dig prismæssigt under det rideklubben tager for der vil jo være lidt transport til deres faciliteter.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Priser for opstaldning
Forfatter: 
Dato:  03-02-2010 09:47

Ja som karinae skriver, må jeg tage udgangspunkt i det.

Vi bor i post nr 4300 Holbæk, nord vestsjælland.

Vi har ikke planer om at skulle leve af det, og det kommer vi heller ikke til. Jeg kan oplyse at vi tager 1300 pr. hest med alt selvfølgelig plus minus specielle behov, så det er ikke for meget, og nej vi tjener ikke det store på det. Men det kan da løbe rundt.

Det er mere det, at det er hyggeligt at have andre i stalden, og nogen at ride sammen med.

KONGESKOV

0
0
Svar på denne tråd

vestsjælland
Forfatter: 
Dato:  03-02-2010 11:56

Holbæk området er ikke et område med høje priser, desværre.

men når du allerede har en pris hvorfor spørger du så ind til hvad du kan ta´???

Pris på 1300 for pony og 1500 for heste vil være fair, for ved siden af skal ejere betale for ridehuskort til det nærliggende ridecenter hvis de ønsker at benytte større ridehus + bane

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Priser for opstaldning
Forfatter: 
Dato:  03-02-2010 18:23

Nu er det sådan, at i vores rideklub skal man bare betale medlemskab. Så kan man frit benytte ridehuset. Så det er ikke andet en 700 pr. år.ca. Hvilket er ekstremt billigt.

Jeg tager 1300 for hest - ponyer har jeg ikke stående pt. men skulle det blive aktuelt, ville det selvfølgelig være til en mindre pris -

Grunde til jeg oprettede dette spørgsmål, var blot for at få en ide om, hvor meget andre tog med nogenlunde samme forhold.

Man tak for alle svarene :o)

KONGESKOV

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 13:30

Ja jeg syntes jo det lyder super billigt hvis det eneste man skal er at komme og ride sin hest

Jeg kan fortælle vi tager 950 kr. pr boks incl. halm.

Vi fodre morgen + aften + til natten

Lukker ud + ind

Har god udendørs ridebane 20 x 60

Lille ridehal - kan bruges men absolut ikke optimal

Det vil sige at man foruden de kr. 950,00 selv betaler for foder, hø/wrap samt et tilskud til frøgræsset som hestene har ad lib på marken. Dertil skal man selv muge ud.

Det er absolut ikke dyrt i mit område (Mellem Århus & Randers)

De 950,00 dækker kun boksen, halm, vand, el, gødning osv. så vi har ingen fortjeneste på det. Dog syntes jeg det er rart med liv i stalden og når jeg nu alligevel har en boks eller to ledig kan jeg da lige så godt udleje dem

Hilsner

Lina

SÆLGES:

2 stk. hopper efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: 1 års plage-Bedste hoppeføl ved BH Følcamp. 2009

Desiré: 2 års plag-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

priser for opstaldning
Forfatter: 
Dato:  12-02-2010 11:54

Ja - det er med alt iberegnet. Jeg har dog en som hjælper til i stalden. Hun får det så til 1000. med det hele.

Men det kan kører rundt. Skulle vi bare tænke på at leve af det, så skulle prisen også sættes væsentligt op. Men syntes også bare det er hyggeligt, med lidt liv i stalden.

KONGESKOV

0
0
Svar på denne tråd

priserne
Forfatter: 
Dato:  14-06-2010 21:39

er godt nok meget forskellige.

Jeg får opstaldning til 400 kr om måneden. Med ALT. Ind+udlukning. Lucerne foder, ridebane, skov og sø tæt på.

Det andet sted jeg stod gav jeg 950 om måneden, med foder, ind+indlukning, ridehus 20*40, gode tur muligheder, dog ikke udendørsbane. Skulle også selv muge ;D

1/1/09 tiden går så langsomt uden dig Thor. Du vil altid være i min sjæl.

Pony udlånes og eller/salg

0
0
Svar på denne tråd

jeg syntes
Forfatter: 
Dato:  16-06-2010 10:48

at det lyder ekstremt billigt!!! Jeg bor i Slagelse, har ikke ridehus. har 20x60bane, rigeligt græs, de får massere hø og wrap, og de får lucerne, vitaminer og naturmusli... vandkopper hødispensere sadelrum m varme, vandspiltov ind og ud fra fold, evt skift af dækkener mv. og jeg tager 1600kr for heste...

så jeg syntes dine priser lyder vildt billigt!!

Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk

Præstemarkgaard

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  16-06-2010 12:01

Vi står foran at skulle lave en del i form at udvidelse af ridebane, der skal laves toilet-vaskeplads samt renovering af vores lille ridehal. Jeg påtænker derfor, at sætte prisen op til 1150 for pony og 1450 for hest. Det er vel egentlig stadig meget billigt, også taget i betragtning af, at folk intet selv skal lave.

KONGESKOV

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  16-06-2010 21:45

Der hvor jeg har min hest opstaldet, betaler vi 2200kr. Der bliver alt ordne for os, undtaget udmugning..

Diana & Hunor

0
0
Svar på denne tråd

Holbækområdet
Forfatter: 
Dato:  17-06-2010 16:52

Jeg kan oplyse at jeg bor lige på den anden side af Munkholmbroen i Ejby.

Vi har helt ny lys stald store 4*4 bokse, vandspiltov, opvarmet sadlrum, toilet, store folde med masser af græs og meget udetid, wrap ad lib. både i boks og på fold, fodres individuelt, ind og ud lukning, mugning, strøgning, ridebane 50*30 m. lys samt lækkert ridehus i 5 min. skridtafstand. Vi står til rådighed ved smed, dyrlæge sygdom mm.

For dette tage vi 2500 incl. moms har kun været igang som opstaldningssted i et lille år er fuldt booked og har allerede lang venteliste.

Vi sætter velfærd og trivsel meget højt, og folk vil gerne betale for deres hest har gode forhold de 22 timer i døgnet ejeren ikke er og "aktivere/passe" sin hest.

Bare for at give dig en ide om hvad andre i nærheden tager.

Hilsen Karina

Ny hjemmeside: http://stald-birch.dk/

Prima wrap sælges

Unghingst og hoppeplag tilsalg mere info, se hjemmesiden

12 HA sommerfold få ledige pladser

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 07:39

mene du sagtens kan tage lidt mere efter istandsættelse af alle de ting, jeg syntes det lyder meget meget billigt...

Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk

Præstemarkgaard

0
0
Svar på denne tråd

Haderslev
Forfatter: 
Dato:  19-06-2010 20:29

Jeg synes nogle af de nævnte priser lyder meget billigt, når jeg tænker på, hvad det koster mig at have mine egne heste gående herhjemme. Jeg har pt. ingen heste opstaldet for andre, men jeg har haft en plag gående i 2 år, hvor ejeren betalte 1100,- kr inkl. foder fra Marstal, havre, lucerne, wrap, halm, al pasning dvs. daglig ind og udlukning, tjek for skrammer samt udmugning. Jeg stod desuden for at bestille smed og dyrlæge. Det tjente jeg stort set ikke noget på, når man tænker arbejdstid og vedligeholdelse af boks og hegn med i prisen.

Jeg låner så lige tråden lidt, idet jeg gerne vil vide, om der er nogle fra Christiansfeld/Hejlsminde/Haderslev- området herinde, der kan fortælle, hvad I giver for at have heste opstaldet? Skriv gerne hvilke faciliteter, der tilbydes og gerne hvad der fodres med, da jeg synes det er meget væsentlig for prisen. Jeg vil nemlig meget gerne vide, hvad man kan tillade sig at tage for en boks i dette område.

www.stutteribarlebo.dk

Meget velholdt Sommer Magnus II dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider