heste gående i min løsdrift. Min løsdrift er ikke stor nok, men den fungere fordi de alle 4 er så gode venner at man kunne mistænke dem for at være siametiske firlinger. 
I indkøb har togvognen været gratis, så det kostede kun fragten af den. Så ja det har været noget billigere end anden stald.
Strøelse er også væsentlig billigere end hvis de stod i boks. Jeg bruger vel ca 5-6 mini big baller på et år.
Jeg muger ud en gang årligt, eller det gør naboen med sin minilæsser.
Fodring er meget nemmere. Jeg har en kasse med wrap, og ved jeg at jeg dagen efter ønsker at sove længere feks. ja så giver jeg bare det mere dagen før. De får kun krybbe foder hver aften og de er i hånd nogle gange om ugen hver især.
Jeg ønsker mig en stald, for jeg har ikke lys i togvognen, ej heller har jeg noget rigtig sted at tage dem ind og tørre. Og det at få samlet alle heste tingene et sted, så det ikke hver gang vi har været igang med dem, skal slæbes på plads, det bliver skønt.
Men jeg kan godt forstille mig at jeg når jeg får min stald lader den fungere som løsdrift. Da hestene bare fungere så godt, og det er dejligt nemt i hver dagen.
Måske er det nok billigere i hverdagen, og nemmere. Meeeeeen man skal tænke over at har man aldrig hestene på stald, så skal man altså have noget fold, for at der feks om sommeren er græs nok. En ting er at man synes hestene er tykke nok, men de er jo stadig sultne, og æder bare alt på sådan en mark. (det gør mine i hvert fald)
Jeg har en vinter fold, for gav jeg dem alle mine 4 marker, ca 4-5 tønderland, så ville der intet være til sommer. Personligt er jeg overrasket over hvor meget de kan æde, og hvor hurtigt.
Dette skal man jo regne med i prisen for at have hestene. Der skal ligges folde om oftere, hvis ikke man fjerne @!#$, og der skal gødes og holdes mere. Der er forskel på om en fold bliver brugt 8-12 timer om dagen, eller 24 timer i døgnet..
Men jeg er tilhænger af løsdrift, bareman stadig husker på at de stadig skal passes, og ikek bare skal stå der, fordi det er nemt og bekvemt..