Hej.
Vi står og skal bygge stald om forhåbentligt et par måneder, når tilladelsen går igennem.
Vi har brugt rigtig lang tid på at studere andre stalde, lave tegninger osv, og nu mener jeg, at min drømmestald ser ud, som jeg vil have det.
Men har jeg mon glemt noget, eller er der løsninger, som vil fungere bedre?.... Kan være, at I kan komme med inputs. 
Nå men vi starter med en indgang, hvor der vil være en gang og 2 rum til den ene side. Det er et toilet og et omklædnings rum. Til den anden side, vil der være et stort sadelrum, hvorfra der også er indgang til selve stalden.
Her vil der være et stort vandsspiltov lige over for indgangen, og så vil der ellers være 3 bokse til hver side. Boksene kommer til at være 3,5 x 3,5 m. Vandspiltovet ca.4 x 3,5 m.
Nede i bunden af stalden kommer der til at være et stort lukket foderrum, hvor jeg kan have halm, wrap osv. Derfra vil der være en port, så man kan komme ind med traktor. Fra den anden ende, kommer der til at være en stor dør, hvor man kan gå ud med hestene.
Stalden vil selvfølgelig blive bygget efter de nye regler. Den bliver bygget op til kip, og der vil være lys i hver boks.
Nå har jeg glemt noget?
Eller er der andet, der vil være smart?
Hilsen Camilla