|
|
| Billigt læskur |
|
|
Nogen der har en ide til hvor man kan købe/skaffe et rimelig billigt læskur? Der skal være plads til tre heste. Evt togvogn eller lign, men de er vist svære at skaffe...? Mvh. Maibrit.
Børneridehjelm sælges
Sommergræs og opstaldning tilbydes, 8380
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv med |
| Forfatter:  |
TSB |
| Dato:  |
04-09-2009 11:58 |
|
prøv med dba, skrothandler, gul og gratis m.fl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv at |
|
|
MVH Mette
- Salg af lucerne, andet grovfoder, halm, havre og roepiller
- St Hippolyt Naturmüsli sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har nu søgt efter togvogne. Den eneste jeg fandt, var der allerede 14 der havde ringet på, så det er vist nær ved umuligt  Containere har jeg også søgt på. Desværre skriver de ikke priser på deres hjemmesider, men en af dem der kan åbne hele siden kunne godt nok være et hit. Har også kigget på rundbuehallerne. De ser jo rigtig gode ud. Er det virkelig kun ved future man kan købe disse? Synes de er en smule dyre til hvad jeg havde håbet på. Mon man kan få dem lidt ned i pris ved at lave hallen 4 m lang i stedet for 6 m Er de helt umulige at skaffe brugte? Jeg synes ikke ligefrem google giver noget resultat, ud over future... Mvh. Maibrit.
Børneridehjelm sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Disse her |
xtiny |
05-09-2009 12:56 |
|
Har sommetider brugte ting til salg- ellers udlejer de: www.ramirent.dk/diverse.aspx Se under containere fx. Også er der det der firma med Trav-noget (jeg kan dæleme ikke huske navnet?). De havde for et par år siden billige rundbuehaller. Det dyreste ved at få togvogne oa er transporten! Det er faktisk ret dyrt + der skal kunne komme en relativt stor lastbil ind på grunden (eller i vores tilfælde: nabogrunden). Måske skal der lægges køreplader ud...
Mvh xtiny
Til salg:
5 vimse killinger. Stuerene
Tager mus og det løse
1 blå han, 1 sort hun og 1 tabbybroget han. Moren er siamkryds. 2 smukke rene sorttabbier (1 han, 1 hun). Søger nye hjem 2/9. Henv pr pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg har |
frøken ♥frøken♥ |
05-09-2009 14:03 |
|
ja jeg har købt en carport hos jem og fix. der skal bare sættes nogle sider på, så virker den fin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Til frøken er det ikke lidt for spinkel at bruge en carport som hus , kunne forestille mig at de nemt kunne skubbe stolperene når de står og klør sig , der skal da rimmelig kraftige stolper til?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj' |
|
|
På 2 af mine folde er der læ skure. Det ene den grønne rundbuehal der blir linket til længere oppe 16.500 INKL moms. husk de 13 er uden Så har vi et læ skur fra poda ( max 2 heste) kostede 17.500 inkl moms. Kan anbefale begge to.
Stald Østergård oestergaard.upfront.it/Forside
Bedækning tilbydes ved Ox hingsten Falkhan Expresso 2010.
Cami er til salg.!
Christina siger tak for en skøn bedæknings sæson. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har et hjemmebygget |
|
|
Du kan se billeder af det på min præsentation. Det har kostet ca 10.000 i materialer og så kræver det bare en "handymand". ;o) Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lastbilcontainer |
|
|
vi ledte efter nogen til at tørre korn i og fandt et par brugte kasser. de stod vist til 8000, men jeg tænker hvis man giver 5 sort så får man dem. kan ikke huske siden....måske maskinbladet.dk
MVH Mette
- Salg af lucerne, andet grovfoder, halm, havre og roepiller
- St Hippolyt Naturmüsli sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tror det ikke |
frøken ♥frøken♥ |
05-09-2009 22:08 |
|
tror det ikke.stolperne er 9,5*9,5 og så sættes de i cement.det er ikke sat op endnu. så nu må vi se om det holder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den..... |
Vibs 1 |
05-09-2009 22:32 |
|
Den der trav dins, er sikkert Travdiscount http://www.travdiscount.dk/ Jeg ville ikke være bange for en carport, det er et spørgsmål om, hvordan stolperne støbes fast....
Hilsen Vibeke
R.I.P. Freykur, 8 År R.I.P. Line Vaps, 10 år
Hva ska jeg skrive?
www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I går... |
|
|
... på store hestedag så jeg et læskur som jeg egentlig synes var ret smart. www.rideudstyr-velfaerd.dk/ hestehus.html De kan jo sættes i forlængelse af hinanden - eller jeg kunne forestille mig at hvis man købte to, med bagvæg i begge kunne de sættes overfor hinanden, måske med tag over mellemrummet og dermed skabe et endnu større rum, med to indgange.
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rundballer |
|
|
Jeg har også hørt om nogen, der får en lokal bondemand til at sætte en masse rundballer op og så surrer et tag fast på - det er en billig løsning. Jeg ved bare ikke, om det er sikkert nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mange tak for alle jeres gode forslag  Jeg tror jeg vil kigge lidt nærmere på carporten fra Jem&fix, og lige høre om tømreren derhjemme kan godkende den For det er da en billigt og forholdsvis nem løsning! Mvh. Maibrit.
Børneridehjelm sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ser nemt ud |
|
|
med den der flex hal løsning.. Så jeg slet ikke selvom jeg var på store hestedag i 2 dage! Typisk mig... Hvad er prisen på sådan en car port arrangement mon? Jeg skal have plads til 3 heste og en pony... Hvor meget plads mon det kræver??? Er lidt på bar bund ang str.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|