Hej Allesammen 
Jeg håber ENDERLIGT i vil hjælpe mig med en masse svar og erfaringer, så vi ikke havner i samme kedelige situation igen!
Kort fortalt... jeg havde en rigtig lækker bane af sand og muslinger, den ene halvdel af banen skulle flyttes, så der blev gravet ud osv... men men men... det gik ikke, manden som lavede det, vidste til syneladende ikke hvad han lavede! Det resulterede i at der blev lagt meget, rigtig meget sand i den ny halvdel af bánen, fordi der var blevet gravet alt for meget jord væk!
Trist, for nu har jeg en sprit ny bane som ikke dur til noget, så ve skal have lavet en ny!!! igen.....!
Her er mit top 10 spørgsmål så, hvor mange cm sand skal vi have på vores bane???????
Den må ikke blive for dyb, jeg er jo nærmest angst for at den skulle blive for dyb igen!
Pga jordforholdene, er det som sådan ikke nødvendigt med dræn, og fx knust tegl/beton eller lign! min gamle bane var perfekt!!
Så køre Hn`er i bliver nød til at give jeres erfaring på hvor meget sand der "må" komme på, jeg magter ikke hvis den ny bane heller ikke bliver ridebar!