Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Prisforskel på håndværkere!
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 14:42

Vi skal til at renovere lidt på huset udvendig, og i den forbindelse har vi over nettet hos nogle af de der byggetilbud´s firmaer anmodet om 3 tilbud på vandskuring af huset.

Jeg skal love for der er forskel på hvad de forskellige håndværkere skal have for det det kan godt betale sig at undersøge priserne og indhente flere tilbud.

Alle murere har været her og se på opgaven og vi har fået følgende 3 tilbud på opgaven.

Tilbud håndværker 1: 25.000 kr.

Tilbud håndværker 2: 37.500 kr.

Tilbud håndværker 3: 47.500 kr. (gad vide om naboens hus bliver pudset sammen med vores gggggg)

Så hvis i skal have lavet noget indhent priser fra forskellige steder fra - der er penge at spare.

Jeg syntes det er helt vildt at den præcis samme opgave udgør så stor en forskel i prisen

Alt indenfor Glarmester arbejde udføres

Energiruder-spejle-ridehusspejle- forsikringsskader-brusevæggeedører alufacadereGlasas salg- 10% rabat på alt glas i Februar

http://www.AP-glas.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 16:10

Der er stor forskel på priserne - men der er også meget stor forskel på håndværkere, nogle er meget ustabile, nogle sviner vildt meget og så er der nogle der udfører et stykke arbejde som man kunne have gjort bedre selv.

Forhør jer også om referencer og hør om i kender nogen der kan anbefale en dygtig håndværker.

Vær også obs. på om det er faste priser eller det er overslag - det er der stor forskel på.

Sagt af en der har bygget og bygget om de sidste 2 år.

0
0
Svar på denne tråd

billig ikke altid bedst
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 10:45

Det er desværre ikke altid den billigste løsning er det i længden. Som ovenfor nævnt kan det betale sig at tjekke op på den en ekstra gang, inden der vælges håndværker.

mvh. Julie

Avl af oldenborg

www.stutterilacour.dk

kvaliteteshestefoder i Nordsjælland

TRM produkter, Myoplast (muskelopbyggende), olie etc.
sælges

LINAMIX forhandler!

HALM SÆLGES

fra stalddøren, opbevaret tørt og godt

0
0
Svar på denne tråd

mit råd
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 12:46

mit råd er at benytte en lokal håndværker og gerne en lille en som også har et omdømme at tænke på. Det er ikke svært at finde en håndværker i dag pga finans krisen.

Siger Lena som selv er maler

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

tilbud
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 19:27

Jamen vi er endt med at vælge det midterste tilbud på 37.000 kr.

Ville da gerne nøjes med 25.000 kr, men den håndværker har ringet mig op 3 gange og spurgt hvad vi syntes om tilbuddet indenfor den 1½ uge og så er jeg stået HELT af.

Måtte pænt forklare manden at vi altså liiige skulle have de sidste 2 tilbud ind inden vi overhoved gad at overveje noget som helst.

Så vi har valgt den håndværker som bor 20km herfra - ham gik vi godt i spænd med og han virkede reel.

Samtidig er hans tilbud virkelig velbeskrevet ned til mindste detalje.

Energiruder-spejle-ridehusspejle- forsikringsskader-brusevæggeedører alufacadereGlasas salg- 10% rabat på alt glas i Februar

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan på en måde...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 01:50

godt følge den håndværker, der følger op på tilbuddet - måske lige agressivt nok, men som tiderne er lige nu, er mange ved at være ret klemte. Vi er selv selvstændige med tømrerfirma og har kørt på nybyg de sidste 15 år. Det område er totalt dødt i øjeblikket og har været siden før jul, så vi har ikke haft alverden af indtægt i snart 4 mdr. I og med vi har kørt på nybyg har vi ikke en egentlig kundekreds i lokalområdet, og det er hundesvært at komme "ind" på markedet. De tilbud vi har været ude at give her på det sidste, afhænger de fleste af hvor meget folk kan få i tilskud fra staten, og der kan gå lang tid før de har svar på dette. Da min mand er selvstændig, og jeg medhjælpende hustru, kan jeg ikke få dagpenge. Jeg har været i gang med at søge job, og har fået et vikariat som bioanalytiker (min oprindelige uddannelse..) - Så håber vi det snart lysner lidt.

Håber i bliver tilfredse med jeres valg og får et stykke veludført arbejde.

Mvh Maybritt

0
0
Svar på denne tråd

håndværkere
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 08:13

Falcaniana: Jamen vi er jo også selv stændige, så kan da sagtens følge dig.

Men når man har kontaktet folk via en hjemmeside hvor man kan få 3 tilbud fra forskellige håndværkere, så må de jo også kunne forstå at man sidder venter på de andre håndværkere.

Samtidig er det billige tilbud givet af et østlandsk firma - og som selvstændig har jeg lidt svært ved at bruge en håndværker hvor deres medarbejdere bliver spist af med 50 kr og en madpakke.

Og de ligger jo og totalt underbyder markedet.

0
0
Svar på denne tråd

kan anbefale...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 13:33

se min signatur, godt og billigt.

Med venlig Hilsen
Mette og Chanel

http://www.rh-entreprenoer.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 12:22

Denne side kan bestemt anbefales før et endelig kontrakt.

http://www.anmeld-haandvaerker.dk/

Som de andre siger, LAD VÆRE med at snuppe den billigste, især hvis det er en totalentreprise. I kan blive noget så skuffede i længden. I kan selvf. også være heldige, men pas nu på det er sørme en jungle derude, især i disse tider.

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk
Fotoalbum opdateret

0
0
Svar på denne tråd

vi skal igang
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 14:51

med en større ombygning i hjemmet. Nyt køkken, bad, bryggers, vinduer i en lejlighed i en længe, nyt gulv, og en smule ændringer i vores udestue. Vi har fået køkken firmaet til at sende håndværker ud som de kunne sige god for. Men de har jo mange af hver slags de bruger, så dem vi fik er vel stadig en smule tilfældigt. Men på den samlede tilbud, fra første hold håndværker til hold to, har vi på tilbud hentet ca 100.000 kr hjem, hvilket vel også kan kaldes en slat...

Vi har vælger at bruge håndværker som vi er trygge ved, og som vi ved andre også har haft glæde af, og så vælger vi dog stadig at køre det hele på timeløn, når det komme til stykket, et tilbud har de jo sikret sig selv, (hvilket er fuldt forståeligt).. Men tilbud/overslag har vi jo valgt at få, for at have en indikation på mhvor meget det hele koster, og om alt skulle laves nu, eller ad flere omgange.

Håndværker priser er vil jeg kalde defuse. For nr 2 kan stort set altid gøre det til midre end nr 1. Det hjælper meget på tilbuddet at de ved de er flere, og dermed ikke 100 % sikker på det bliver dem. Oveni kan og er der stor forskel på timelønne, alt efter hvor man kommer fra. Min bror har sit eget lille entreprenørfirma. Han tager lige under 300 i timen + moms. Det samme arbejder her i byen, er en pris på ca 400 kr + moms. Hvilket jo giver + på din konto på 150 kr for hver time der bruges, selvfølge kun hvis de så ikke bruger tilsvarende flere timer..

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

Prisforskel..........
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 10:07

Jeg skal have revet en mur ned, og bygget op igen. Jeg hentede priser fra 2 mure...........

Den første mure skulle have kr. 72.500 inkl. moms,

den anden mure skulle have kr. 167.000 inkl. moms. Næsten kr. 100.00 til forskel.

De skulle også give tilbud på noget, som skal laves på badeværelset.

Den første mure skule have kr. 9.000.

Den anden mure skulle have kr. 39.000.

Så det gælder virkelig om at høre på priser.

(o:Heidi:o)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider