Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

hvad er prisen
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 09:05
Da vi går lidt i tankerne om ny byg, hvis vi ikke finde et dejligt sted som er som vi stort set gerne vil have det. Tænkte jeg på hvad priserne er på et nyt hus. Hvis det er det det bliver skal vi intet lave selv, min kæreste er kørestolsbruger og derfor lidt svært. Så hvad er priserne på et færdig bygget hus pr m2. Det skal ikke være "diskont" hus, men heller ikke det dyreste. Jeg vil gerne vide forskellen på et hus et i 2 plan og et i et plan. Ved godt det ikke er praktisk med to plan, men vi synes nu en gang begge det er pænt.
0
0
Svar på denne tråd

træ eller mursten?
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 11:04

der er jo prisforskel på huset alt efter materiale valget. jeg vil sige som intet selvbyg er alt under 800.000-1 mill for 130 m2 et godt tilbud.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

10.000 kr/m2
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 09:18

Som tommelfingerregel kan man regne med ca 10.000 kr/m2 for et nøglefærdigt hus - lidt mere hvis man skal have særlige materialer, mange store vinduer, kanaper o.lig.

Mig og min kæreste skal i gang med at bygge på vores grund i løbet af et års tid (det er godt nok et træ-hus), og de priser vi har fået på nøglefærdige huse ligger mellem 1,4 og 1,8 mio, for etplanshuse på mellem 140-170m2.

Jeg er ikke klar over hvor stor forskel der er på et-plans og to-plans huse, men tror ikke at det er så meget, - man skal nok "bare" vælge den type hus der passer til ens temperement.

VH Mia

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 11:00
De vi vil bygge skal jo være "vores" og ikke et typehus eller hvad det nu hedder hvor man ikke laver noget anderledes end det var fra starten. Om det skal være et træhus eller i mur sten, kommer mest an på beliggendheden, og hvad der passer bedst til omgivelserne. De 10.000 kr/m2 var også deromkring vi havde regnet med. Men mange tak for svarende
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider