Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Erfaring med boksleverandører
Forfatter: 
Dato:  22-05-2006 16:55

Hej

Vi går og leder efter en god og billig leverandør af hestebokse. Er der nogen der har erfaring med Pegasusboksen som forhandles af TravDiscount, eller med boksene fra Team Kongsted?

Alle input er velkomne...

Mvh. Michael

0
0
Svar på denne tråd

billigst
Forfatter: 
Dato:  22-05-2006 17:05

Vi ledte efter billigst og bedst kvalitet. VI ville ikke købe de helt billige med det bløde lyse træ.

HD boksen var billigst, udformning lige som du vil. Kom selv og målte op.

Super service.

HD boksen , Jordrup. 6040 egtved

0
0
Svar på denne tråd

Travdiscount Pegasus bokse
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 09:53

Jeg har købt 2 Pegasus bokse ved travdiscount. De blev leveret som aftalt og jeg er meget tilfreds med kvaliteten. Eneste minus var at det var svært at gennemskue hvordan de skulle samles. Det er meget let når man kender systemet, men det tog lidt tid at gennemskue.

Jeg fandt en i nabolaget, der havde de samme bokse og kørte forbi og så dem - det gjorde samlingen nemmere. De sagde dengang til mig at de netop havde skiftet system, så måske var det årsagen til den noget ugennemskuelige samlevejledning. Ellers helt i top og fungerer godt i hverdagen. Og der er ingen problemer med skinner og lukkemekanismer. Jeg har dem nu på 3. år.

www.rideudstyrszonen.dk

Gratis annoncemarked for brugt rideudstyr

0
0
Svar på denne tråd

Leder også
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 06:44

Vi har lige købt ejendom og skal også have lavet hestebokse, og har også besluttet os for at købe færdig bokse.

Vi har endnu ikke fundet ud af hvilken slags vi helst vil have.

Et link til de der travdiscount pegasus bokse vil være dejligt.

Er der nogle der kan fortælle lidt om pris osv på den slags bokse?

Er der nogle der kan anbefale andre slags?

KH Malene

0
0
Svar på denne tråd

jeg har bokse
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 13:48
fra Rationel med hårdttræ - boksene er 9 år gamle og ser udvendigt stadig ud som nye. Vi højtryksrenser stalden hver sommer og træværket får en omgang olie.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider