nu har jeg jo læst side op og side ned om baner og hegn, at man skal søge om at anlægge en bane det er jeg klar over, også hvis man vil have lysmaster på den, men ikke hvis man vil have skotlamper. så langt så godt.
men nu er det sådan at vi har valgt at lave den første indhegning i gårdspladsen til en fold med træhegn- skal man søge om lov til det?? det er jo blot for at den matcher den anden fold (til shetlænderne forøvrigt=lavt hegn)som jo er lavet før jeg læste alt det her om træhegn.
og hvordan er det lige det er hvis banen kommer til at ligge ca 10 m fra eksisterende bygning? er det så noget andet man skal søge om?
og hvordan gør man? sender en tegning over hvor man har tænkt sig at plasere omtalte bane?
vi har pt en fold at ride på og det syntes jeg bare ikke er nok længere. det blir dog ikke en vildt dyr bane vi anlægger(til 300.000 kr) men brugbar for mig til de ture jeg skal ride om året.den skal selvfølgelig være drænet og sådan og ligeledes kunne bruges til løsspring, så hegnet bliver en del højere end shetlænderfolden gør- og de kommer til at ligge op ad hinanden.
jeg har ringet til kommunen og ham der sidder med alle svarende på mine spørgsmål- ja han er først tilbage d. 9 januar. hmn!
nogle der har været igennem møllen og nogen der ved om der er klausuler med træhegn og tråd i hvidt i ringkøbing- skjern kommune??