Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

køb af ejendom
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 09:54

jeg ved ikke om indlægget skal herind, men jeg har længe haft kig på en lækker ejendom... Den har været til salg i 222 dage, dvs et godt stykke tid... den er sat ned til 3,5 mill nu og der ville altså være penge til nogle flere bokse og en ny ridebane i vores budget... Desværre er jeg først færdig med at læse til jul og så skal jeg i job... Og vi har først råd til at købe efter jul. Plus at vores ejerlejlighed også liiige skal sælges først, den er ikke sat til salg endnu, da vi vil renovere den først og lave nyt badeværelse og køkken frem til jul (læs min kæreste laver det, men jeg læser i Odense :) )

Nå men jeg tror bare jeg ville ud med min frustration over at jeg egentlig gerne ville købe den ejendom nu, men det vil godt nok være risikabelt... vi har aftalt at er den til salg 1 november, så tager vi ud og kigger på den med mægler... Vi har kørt forbi og luret selv...

I får lige et link:

http://www.home.dk/sag/230L1002

Sagde Janne der nu også er kommet på facebook...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

absolut dejlig ejendom
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 11:37

og i det post nr er vi i et område hvor det er billigere end mange andre dele af sjælland

Vær lige OBS på at den stald der er billeder fra da vidst ikke overholder den nye hestelov, bla mht 7% lysindfald af gulvarealet, om loftshøjden er ok kan jeg ikke tyder ud fra billederne, men noget man skal ahve i mente selvom der er nogle år til det skal være lavet om, så er det jo en udgift der skal medregnes..

De store bokse på 3,5x3,5m er en god str, for her må stå heste op til 175cm, så her er de fleste dækket ind

Ligger jorden i et stykke ved ejendommen? Det kan jeg ikke umidelbart se på dit link.

Hvis jeg var jer, ville jeg da kigge den ud allerede nu. For måske er der ting i sortere den fra på når i først er på stedet og så er der jo ingen grundt til at gå og drømme om præcist denne ejendom.

Vi fandt godt nok mange ejendomme der så godt ud på papirret da vi skulle købe, men mange af dem blev sorteret fra bare ved at køre forbi uden mægler feks hvis naboen var en mega svinebonde

Karina

Vil du ride en tur i Køge Ås/Vallø skov(Lidemark siden) med mig og min hest, så jeg kan se om disse skove er noget for mig?

Send en PB:o)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 11:53

Jeg synes også i skal køre ud og kigge nærmere på ejendommen - som Karina skriver sorterer man mange fra når man har set dem.

Hvis i stadig kan lide den når i har set den, kunne i jo foreslå at købe den med overtagelse i begyndelsen af næste år.

Når den har været til salg så længe kunne det da nemt være at sælger var med på det.

Det er ikke unormalt med lang overtagelse.

Gitte

Rigtige kvinder er landmålere

www.westernportalen.dk/v3/index.php

0
0
Svar på denne tråd

samme her
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 13:46

Vi sidder lidt i samme situation, da vi også har en lejlighed, der skal sælges, samtidig med at jeg først kommer i job til januar. Vi havde dog set en gård, der havde været til salg en rum tid og tog ud for at kigge på den... efter nogen uger og lidt snak frem og tilbage igennem ejendomsmægler ringer sælger pludselig og foreslår en bytte handel. De ville gerne vidre i livet, og en lejlighed er for dem nemmere at have stående end en landejendom, så det går vi og "tygger" lidt på i øjeblikket... Det er ikke sikkert, det samme sker for jer, men det skader jo ikke at give udtryk for, at man evt er interesseret i en sådan mulighed:-)

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo lige
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 13:54

rundt om hjørnet, hvor jeg har boet og opvokset i mine yngste år.

Dejligt område, men personligt har jeg fravalgt det, selvom jeg stadig har familie i Dianalund, da der er lang transport tid til de fleste større arbejdsbyer. (for mit vedkommende altså).

Ser fornuftigt ud.

Personligt ville jeg ikke gøre noget, før lejligheden var sat til salg, og stort set var solgt.

-Sådan som markedet ser ud idag.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info

Wet wrap bandager sælges se præs

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 13:54

Det er en stor fin ejendom du har forelsket dig i.

Det er en god ide at køre forbi ejendommen, som flere her har foreslået, uden du behøver at kontakte ejendomsmægler.

Området er jo også vigtigt.

Hilsen Annie

Husmandssted sælges

Se min hjemmeside på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

dejligt sted
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 19:27

Janne.

Det er da et dejligt lille sted i har fundet der. og alt jorden samlet omkring ejendommen.

Der er jo masser af plads til familie og hyppen men kan godt se at 2 huslejer er der ikke mange der kan klare.

Nu skriver du så at ejendommen har været til salg i over 200 dage

og så er det vist på tide at denne ejendomshæler får en fyreseddel. Det jeg vil gøre er at gå direkte til sælger og forhandle pris. Det er bedre at køber og sælger deler pengene i porten end at ejendomsmægler køber en ny Farrari.

0
0
Svar på denne tråd

Ejendoms køb
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 13:17

Jeg syns helt sikkert i også skal tage ud og kigge på nogle flere ejendomme.

Feks kunne i gøre et kig forbi vores ejendom.

www.danbolig.dk/SoegBolig/ Resultatsider/Vis+ bolig.htm?propertyid=83503- 1J&brokerid=221#

Og vi kan sagtens vente med at sælge til efter jul

Venlig hilsen Bettina

Heartbeat hoppe føl født 26 juni, føllet er til salg.

Dejlig heste ejendom til salg

kontakt på 51326566

0
0
Svar på denne tråd

Valle-valle
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 22:00

Hvad er det lige, der foregår på billedet fra din stald? Ser helt spooky ud

vh Lene

0
0
Svar på denne tråd

ejendom
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 14:20

Hej Lene

Ja sådan en fotograf kunne ikke lige se at der var noget galt med det billede, han havde ikke meget forstand på dyr og var desuden også bange for dem, så han skulle bare hurtigt ud af stalden.

Skal lige sige det er 2 tyre der bare hygger sig

Valle

Venlig hilsen Bettina

Heartbeat hoppe føl født 26 juni, føllet er til salg.

Dejlig heste ejendom til salg

kontakt på 51326566

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider