Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Alternativ boksdør
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 00:11

Er der nogen der ved, hvad man kalder disse "døre" til bokse, og hvor de kan købes. De ligner et vandret H, og er lavet af stof. Har prøvet at søge på diverse hesteudstyrsforretninger, men har ikke kunnet finde nogen.

På forhånd tak

Britta

0
0
Svar på denne tråd

Måske...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 07:35

Jeg er ikke 100% sikker på jeg ved, hvad du mener, men Hooks har noget som måske kan minde om det du mener. Gå ind på hjemmesiden og søg på "Boksgrinde".

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Tak Alice
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 10:09

Hej Alice.

Mange tak skal du have. Det var lige netop hvad jeg søgte.

Hilsen Britta

0
0
Svar på denne tråd

Er det noget der duer???
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 14:24

hvad er erfaringerne med denne boks dør...? kan den holde til at hesten/ponyer presser sig ind i mod den - den sættes vel kun fast med karabinhager eller lign.? er den meget stiv i det?

Kunne den med fordel benyttes til en løsdriftsstald hvor man har mulighed for at lukke hestene ind i en boks. har nemlig tænkt over forskellige løsninger til en boks dør, som ikke skal fylde noget, i det boksen primært skal være åben.

Hilsner fra Dianna c",)

~~~~~~~~~~Med shetmulerne Mini, Liv og Lucca!~~~~~~~~~

:-) og lille Benjamin

stævnejakke str. 40 sælges, Pæn og velholdt, rideslips+nål medfølger - prisidé 200kr. - giv et bud (PB)

0
0
Svar på denne tråd

Godt jeg kunne hjælpe
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 20:54

Godt det var det rigtige jeg havde fundet. Har desværre ingen erfaring med dem, men tror de skl fungere som meget midlertidige bokslåger - altså når man selv er i stalden og eksempelvis pudser, fejer eller lignende.

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider