Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Stald og mark.
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 17:47

Hej.

Er der nogen herinde, som har fået murer til at lave en dør i stalden + evt støbe gulv i stald? Vi skal snart igang med at renovere stalden, og der skal vi bryde gulvet op, sænke det, og derefter have det støbt igen. Derudover skal vi have lavet en dør i muren, som hestene skal ind og ud af.

Vi skal selvfølgelig have en mure op og give et tilbud, men det ville være rart, hvis én af jeg har prøvet noget af det, og dermed kan give os et indblik i, hvad vi kan forvente.

Vi vil gerne have en ca.pris pr m2 gulv.

Mvh
Alice.

Bestod B/E køreprøven d. 3/3 06

Fik Smukke Malou d. 4/3 06

0
0
Svar på denne tråd

hov...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 17:48

... jeg havde jo også skrevet mark i oerskriften ;-)

Er det for sent at lægge jorden om, hvis vi gerne vil have hestene på det til august/september?

Mvh
Alice.

Bestod B/E køreprøven d. 3/3 06

Fik Smukke Malou d. 4/3 06

0
0
Svar på denne tråd

det med
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 21:19

jorden kan jeg svare på..

det er ved at være vel sent at så græs, da en ny fold skal ligge i en ni måenders tid inden den kan bruges til afgræsning..

måske du kan være heldig at få en landmand til at så noget byg/ært/græs ud, og så lade ham høste 2 slet ensilage.. men der skulle ha været tænkt på det for en måneds tid siden

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd

træbokse
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 07:11

Hej Alice

Jeg hyrede en til at rydde det gamle gulv og lægge det nye.

Det tog kun nogle få dage at fjerne det gamle gulv. At støbe det nye gik forbløffende hurtigt. Jeg havde bestilt flydebeton og fra de begyndte at læsse ind, til gulvet var lagt, gik der ca en time!

Jeg selv har bygget mine bokse i 5 x 12 reglar.

Jeg købte en hel pakke, så er det meget billigere. Jeg brugte halvdelen til boksene og sætter resten omkring ridebanen.

Mine 6 bokse kostede ca 3500 kr i træ. Dertil skal du lægge beslag og skruer.

Forhør jeg i de forskellige tømmerhandler omkring jer angående priser.

Jeg havde en lille dør ud, som jeg gjorde både højere og bredere. Når i laver en ny dør, så skal i sørge for at understøtte muren godt, inden I begynder at banke hul.

Du kan se billeder af staldbyggeriet på min hjemmeside.

LK horses

Love your horses - they deserve it
www.lkhorses.dk
Proud owner of: Boons Prediction
0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider