Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Tvangsauktion
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 23:07
Nogen der ved hvordan det foregår. Dukker man bare op i det pågældende domhus og byder en tilfældig pris eller hvordan fungerer sådan noget.?

MVH Maria
0
0
Svar på denne tråd

ja......
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 08:58

Jeg har overværet en tvangsauktion på en af ejendommene i nabolaget. Jeg mødte bare op, du kan på forhånd bede om "salgsopstilling" det var der flere der havde. En mand bød og bød og da hammeren faldt til hans bud blev han spurgt om hvem han var, så han var ikke registreret på nogen måde inden auktionen. Så mød op og byd over hvis du er interesseret i ejendommen. held og lykke

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Nej.....
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 13:26

Du får ikke meget gård ud af blot at møde op....

Når du læser papirerne på tvangsauktionen kan du se, hvor meget du skal erlægge NU, hvis du skal byde...

Jeg var med min bror til en sådan, han kom med en bank noteret check, altså en check som banken garanterede der var dækning for. Den var på det beløb der kræves ved tvangsauktionen, for at man kan byde og dermed få gården (huset)...

Hvis du aldrig har prøvet det før, og mener der seriøst ville jeg, hvis jeg var dig kontakte en advokat. Der er mange faldgrupper, bla om gl gæld skal betales af dig eller hvad....

Hilsen Vibeke

Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr

Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..

0
0
Svar på denne tråd

tvangsauktion
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 09:22

Jeg vil også klart anbefale dig at kontakte en advokat hvis du overvejer at byde på en tvangsauktion, der er mange overvejelser der skal gøres inden og der skal ligges penge med det samme når auktionen er afsluttet...

Hvis du evt har kig på en bestemt ejendom, så tag kontakt til de Banker/kreditforeninger der har pant i ejendommen, da de ofte byder på ejendommen og nogle gange hjemkøber og videresælger for at minimere deres tab...

Du kan læse mere på www.tvangsauktioner.dk og www.domstol.dk/saadangoerdu/bolig/ tvangsauktion/Pages/default.aspx

mvh. Heidi, Madoll, High-Line & High Hope

Stutteri High

Afkom efter Madoll (avlet af Steffen Madsen) efterlyses

pr. 1/10-2007 med eget landsted i Rønnede

0
0
Svar på denne tråd

lllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 00:50

Jeg har været med til en engang, en ejendom vi havde kigget på, men dog ikke ville have, men jeg var nysgerrig. Køber havde advokat med, og det skal man gøre, da der er flere forskellige måder at byde på, frygtelig masse regler og love at skulle tage stilling til.

Nanna

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

Bog sælges, se præs.:

Lisbeth Liebmann og Gitte Haag:

"Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider