Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

afskaffelse af mødding?
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 14:48

hej er der nogle der kan hjælpe mig. har købt gård og flyttet mine heste hjem. men står nu med det problem at jeg skal have min mødding fjernet. så jeg fremover kan få fyldt det op i en container der derefter kan afhentes. kender i nogle der henter mødding i området ved st merløse. og hvad pris der er? det ville virkelig hjælpe meget.

mvh jane

0
0
Svar på denne tråd

vindekilde
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 16:33

jeg bor i Ringsted og benytter firmaet Vindekilde til møddings opbevaring+afhentning, dvs jeg lejer en container af dem (500 kr pr mdr) og betaler så for tømning når den er fuld (ca hver 3.mdr)

Det er ike nogen billig løsning, men det fungere optimalt, dvs deres containere er i god stand så ingen sikkerhedsmæssige uforsvarligehder (havde selv en der var rusten i bunden dvs man kunne skære sig de steder den var tæret igennem) og de skal blot bruge et par dages varsel for at tømme den.

de har en hjemmeside med samme navn som firmaet, så tjek evt den.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

hej karina
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 18:02

hej karina tak for hjælpn det vil jeg lige undersøge.

jane

0
0
Svar på denne tråd

Jeg laver
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 15:05

aftale med en lokal landmand - han sætter en vogn herover og henter den når vi har fyldt den, jeg muger dybstrøelse ud med staldkat.

Gitte

Rigtige kvinder er landmålere

www.westernportalen.dk/v3/index.php

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider