Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

stalddøre der kører ind i væggen???
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 22:39

I sidste nr. af Ridehuset var der en artikkel om et par der havde gennemrenoveret et ridested. Artiklen var spækket med billeder (så man virkelig kunne savle over dette fantastiske sted). Det var rigtig gennemført og lækkert. Derfor sad jeg og drømte om hvordan mit staldprojekt kunne ende. Dog hænger pengene ikke ligefrem på træerne herhjemme. Men jeg fik en rigtig godt forslag til min kommende stalddør. De havde nemlig stalddøre der kunne skubbes ind i væggen, således den ikke generede på hverken den ene eller den anden side Ved vores den store stalddøre (som virkelig trænger til udskiftning) er der på den ene side bokse. Udvendig er der fold. Derfor synes jeg det var rigtig genialt. Men hvem laver dog disse løsninger?? Og man skal vel både have fat i dygtig murer OG staldinventar leverandør???

Meget kvalitetsudstyr sælges.

0
0
Svar på denne tråd

alm skydedør
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 07:37

den bygges da bare ind i en væg.

HD laver billige døre/porte

Karina

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 16:44

Karinae: Det er vel ikke bare sådan at gøre?? Man skal vel have lavet en ny endevæg, da jeg mener at væggen må skulle være dobbelt førend at porten kan rulle derind??

Kom endelig med viden vedr. denne løsning, da jeg aldrig har set den irl. Jeg synes bare det var meget gennemført og flot - det ville være en super løsning i vores stald´.

Meget kvalitetsudstyr sælges.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 00:07

nogen der kan sætte et links til HD ??

0
0
Svar på denne tråd

Søg og du skal finde!
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 15:01

UNG DRESSURHOPPE KØBES

max. 6 år, ca. 170 cm., ukompliceret, super temperament - eksteriør - bevægelse. Jo mørkere jo bedre - skal være redet!

SE MIN SKØNNE STALD

www.nokke.dk

grafiker

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider