Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Hvor kan jeg leje en flishakker.
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 08:00

Jeg har fået fældet en masser træer i weekenden. Og nu vil jeg jo gerne have flis på min kommende ridebane, så der er jo ikke nogen grunden til at brænde træerne af.

Men kan jeg bruge alle slags træer til banen, og hvor kan jeg leje en flishakker. Jeg bor i Spoandet, lidt syd for Ribe.

Næstformand for DÅHM i det sydjyske.

DÅHM- det er fedt at være klog.

FORZA BRØNDBY.

0
0
Svar på denne tråd

hej prøv
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 09:22
hej prøv at ringe til en maskinstation ellers er der sikker nogle der anoncere i den lokale avis. du kunne også prøve at søge på nettet. kender desværre ikke nogle nede omkring hvor du bor
0
0
Svar på denne tråd

Byggemarked
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 11:41

Jeg mener at mange buggemarkeder lejer div. maskiner ud. Prøv fx Silvan eller Bauhause, hvis du har sådan en i nærheden af hvor du bor.

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

kommunen
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 12:10

Prøv kommunen. Jeg ved at hvis man bor i Gram kommune så kan man låne en ganske gratis, så det var da et forsøg værd at kontakte din kommune, mener det er teknisk forvaltning du skal have fat i.

0
0
Svar på denne tråd

hvis du
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 08:28

bor heroppe nordpå, så kan du leje en fornuftig maskine hos Nordjysk Lift

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd

Dem du kan leje
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 09:00

i byggemarkeder, kan ikke tage store træer. De er tit beregnet til grenet til grene og buske.

Du skal ha´fat en maskine, som bruges til "skovdrift".Endten ved et skovdistrikt eller hos din kommune. Vi har lejet ved et skovdistrikt.

Tina Hansen

www.team-stald-hestehaven.dk

Opstaldning tilbydes -privat hestepension - Pt. 1 ledig plads i løsdriften. Sommergræs tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Glemte lige...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 09:02

du skal "kende" diameteren på dine træer/stammer, inden du bestiller en flishugger. Mere så du er sikker på, den kan klare opgaven.

Tina Hansen

www.team-stald-hestehaven.dk

Opstaldning tilbydes -privat hestepension - Pt. 1 ledig plads i løsdriften. Sommergræs tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider