Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

hvidt hegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 14:33

Vi overvejer at sætte nyt, hvidt hegn om vores folde. Har i nogle erfaringer med alger og holdbarhed. Det fåes også i sort, falmer det i solen???

Vi har set på Dallas Hegn fra Travsdiscount.dk

hhh

Med venlig hilsen

Bettina Søndergaard

Stald Franca

Skønt hingsteføl efter Sandro King sælges. Velgående, et godt hoved, højtstillet og velrejst.

RDS hoppe efter Mago XX/Lavallo sælges.

0
0
Svar på denne tråd

det er plasthegn
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 10:51

... det glemte jeg vist lige at nævne...

Er der nogen der har erfaringer med det??? Kan det holde til spark f.eks.

Med venlig hilsen

Bettina Søndergaard

Stald Franca

Skønt hingsteføl efter Sandro King sælges. Velgående, et godt hoved, højtstillet og velrejst.

0
0
Svar på denne tråd

Dallas hegn
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 22:07

fra Travdiscount har jeg indhegnet min ridebane ind med. Det tog temmelig lang tid at sætte op, og det mangler stadig at blive rettet til her 1 år efter Men når først der står er det lækkert. Der er en god strøm-ledning i det. Dog har jeg haft én pony, der VILLE ud fra det og det har medført at 2 lægter er bukket en smule - det er svært at rette plastik rør op...

Jeg har bestilt en smule mere dallas hegn, da jeg alt i alt er rigtig tilfreds med det. Men hvis du vil have det i år, skal du vist være hurtig eller bestille meget. Det var vist ved at være sidste udkald. De får leveret fra Sverige så bestillinger skal helst samles for at mindske udgifter til fragten (jeg gav 1000 inkl moms for levering af 120 m)

Sortbroget 4 års kat 2. pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/423/hest/ 156672/

Meget kvalitetsudstyr sælges.

0
0
Svar på denne tråd

god pris??
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 08:17

Tusinde tak for tilbagemelding. Måske er det fornuftigt at få leveret lidt ekstra i tilfælde af at en vil igennem for 1000,- i fragt det er godt nok dyrt. Nu bor jeg i Helsingør så måske kunne det svare sig at hente selv hvis vi kommer i den situation.

Er der flere der har erfaringer, måske nogle der har haft det i flere år.

Med venlig hilsen

Bettina Søndergaard

Stald Franca

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 09:29

Vil du undgå fragtprisen skal du hente i Sverige. Noget deres hjemmeside ikke oplyser, er at fragten skal betales fra Sverige til deres adresse.
Jeg bor så kun 15 km fra dem, så de leverede her på adressen, for den pris. De beregner fragtprisen ud fra hvor meget dit læs fylder ud af det samlede antal hegn der fragtes.

Men ring da og hør dem om mulighederne. De er søde og serviceminded.

Sortbroget 4 års kat 2. pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/423/hest/ 156672/

Meget kvalitetsudstyr sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider