Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Udelamper
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 16:14

Hej med jer!

Jeg har en problem som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg leder efter nye udendørslamper, jeg er ikke klar over hvad de hedder, det er det jeg håber i kan hjælpe med og måske hvor man kan købe dem. Jeg har prøvet at lede på nette, men entet kan jeg finde.

- En lille beskrivelse: Man kan få dem i trekantet - firkantet og buet, de starter oppe fra med en fx. stor trekant og så bliver de mindre og mindre, de giver en lysspil der ligner solstråler, man kan få dem i kobber og rustfritmetal. Håber det er nok til I forstår hvad jeg mener.

På forhånd tak Limara

0
0
Svar på denne tråd

jeg mener
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 19:26

at jeg har set dem hos XL byg

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator
medlem af
AHNA og FNK
stifter og formand: klageklubben

JHN'S farligste bruger

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 07:47

Tak, jeg prøver at kigge der.

0
0
Svar på denne tråd

lamper
Forfatter: 
Dato:  24-09-2007 18:43

Den slags udendørslamper har jeg også haft kig på så du får lige et par links:

"Iconi diamond", den er trekantet, jeg tror du kan få forhandlere oplyst hos producenten, kontaktoplysninger og billeder på deres hjemmeside: http://www.iconi.dk/diamond.html

De kan også købes på nettet hos kobberkompagniet, dog kun i kobber og den halvrunde udgave, til gengæld har de den på tilbud lige nu: www.designprodukter.dk/shop/ default.asp?SetLng=1

Den firkantede har jeg også set, men kan ikke lige huske hvor.

Mvh. MajkenM

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider