Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Hvilken klub i distrikt 12?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2013 15:54

Hej med jer.

 

Jeg har fået hest igen, og vil gerne ud og starte lidt dressur i 2014, så jeg skal have meldt mig ind i en klub - men hvilken?

 

Det skal være en som holder lidt klubstævner,og det skal gerne være nogle hyggelige nogle af slagsen, på lavt niveau ;O)

 

Jeg har lidt kig på Hylke, da de holder mange stævner, og jeg har været medlem tidligere.

 

Men også Århus rideklub, da min hest står opstaldet i rideafstand der fra.

 

Skåde, Skanderborg og Thorsø har jeg også lidt kig på. Så hvis i kender til klubberne, så giv mig lige et praj om hvilken der er den hyggeligste/bedste at starte stævner i, og samtidig må der meget gerne være noget klubmesterskabs halløj, så der er lidt at ride om. (hest/dressur)

 

på forhånd tak.

 


MVH

Hanne Birkegaard

www.freewebsite-service.com/ birkegaard/

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 FNISSSSSSS
Forfatter: 
Dato:  19-11-2013 21:10

Hej hanne

 

Hvor er det skønt at hører, at du begynder at ligge stævnepladser for 2014 - husk at involverer mig....

 

Jeg er medlem af Thorsø, og der er jo en hel masse gode fjordheste der holder til der.

Der er også klubmesterskab i dressur.

Og så holder de en hel klubstævner. Og det er hyggelige og søde mennesker der holder til der.

Ulempen er deres indendørs ridehal, som i vintersæsonnen bliver delt op i 20x20 opvarmning, og 20x40 bane. Og det er mere en hyggelig klub end en klub for dressurryttere, som måske gerne vil ride nogle kurser med spændende undervisere.

Og der er jo en bid vej til thorsø fra dig af ! Og der er heller ingen underviser e.l. som du kunne få gavn af at kunne kører ud til.

Så jeg ville nok overveje et af stederne tættere på dig og stalden.

Til gengæld kunne vi jo så få redet en masse stævner sammen, og det øger jo hyggefaktoren stort.

 

Både hylke, skåde og Aarhus rideklub har flere ridehaller og baner. Og ligger jo rimelig tæt på dig, hvis du for træningens skyld vil kører dertil, eller finder en underviser det pågældende sted.

 

Personligt ville jeg overveje et sted, hvor du kan få adgang til nogle gode fasiliteter, samt gode undervisere. Gerne steder hvor der både er D- og C-stævner, og hvor de måske også arrangerer forskellige kurser o.l.

 

Vi snakkes.

 

kh Charlotte

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider